luni, 15 ianuarie 2007

Vio viseaza 18

Schimbam avionul in drumul meu spre Tailanda (as spune ca mi se trage de la discutia cu Hia despre BJones) si dura citeva ore bune pina urcam in urmatorul aparat de zbor:>! Asa ca m-am preumblat prin aeroport, cred ca eram in China, m-am pierdut vag de grupul meu (marisor de fete) si cred ca mi-am cumparat un ceva de mincat sau baut de la un soi de imbiss (chiosc). Apoi, n-as putea spune de ce, am inceput sa-mi desfac din bagaj, aveam ca la un 4-5 taraboante dupa mine, eram intr-un hotel cu multe etaje, mi-am pierdut biletele (eram tot in China, da?), l-am rugat pe un tip sa ma ajute, arata bine si era trist si oricum a sters/spalat putina destul de repede, ca pierdea si el legatura, in fine, m-am intors in Romania!
Trebuia sa-i dau mamei o veste c-am ajuns cu bine in Tailanda si eu neam Tailanda, dupa cum ziceam. Locuiam intr-un apartament in care initial erau trei persoane, eu cu el si inca un el. Prin nu stiu ce concurs de imprejurari a ajuns acolo o alta fata, eram doar fete, dar trei cred. Bon, si mie imi placea mult de prima fata, care citea mult si eram noi prietene si ne tineam de dupa git (doar atit, da?), iar ea era de-o virsta cu cealalta, care nu citea si se uita doar la tv. Si eu incercam sa-i spun cit de neutru cu putinta ca vezi ca o sa fie intr-un final o influenta proasta pentru tine. Dar fata cu tv-ul nu era proasta deloc, atita doar ca nu era la profil uman, ci facea ceva contabilitate si invata bine.
In fine, iar nu stiu cum, eu si protejata mea preferata (asta cu protejata e o nebunie, este?) ajungem in Iasi, in care eu sint partial incognito. Si incep sa recunosc lumea. Uite-l pe sotul lui A., L. De fapt nu s-au casatorit. Nu stiu cine e fetita (ca la un 12 ani, copil normal, nu nimfeta:D) cu care s-a intilnit. Deci tema nuntii 1.
Mai mergem pe bulevardele largi si insorite, ajungem intr-un loc gen Podu Ros, acolo era D. si nu stiu cui ii tot explicam uite-o acolo, ea eeee! cu palaria aia asa sau cu parul prins asa, D. arata rapitor, dar era trista. Pentru ca tipul cu care urma sa se ia ii gasise un soi de oracol din copilarie in care scria o previziune! cum ca se va marita cu cineva pe care doar se preface ca-l iubeste. Iar asa-zisul viitor mire umbla acum prin tirg cu caietul ala dupa el si cauta eventuali copii de-ai lui D. Tema nuntii 2.
Sint(em?) pe un virf de deal, munte, ceva, tot in oras, virful decupat piramidal arata ca un teren de joaca in nisip si in acelasi timp ca un burg, dar in miniatura. Niste prieteni se joaca intr-un colt intr-un perimetru in care sint inghesuite multe figuri si cred initial ca e vorba de sah, unul dintre ei imi raspunde ca da, dar risese de mine, avea doar el ca la sase ture/turnuri pe tabla. Jucau in trei si a treia persoana, care cred ca era X, intrase mai tirziu in joc si avea mai putin piese, care erau niste bomboane micute, mai mici ca M&M's.
Si cred ca de acolo m-am ales cu invitatia la nunta lui X, care urma sa fie in seara aia. Tot nu-i dadusem vreun semn mamei cu Tailanda mea. Ne-am dus multi la X acasa, trei camere, altfel asezate in spatiu decit stiam, da-i cu fursecu' si apoi lumea s-a tot retras sa se imbrace festiv, incepea sa-mi para rau, ce caut eu acolo, chiar e o idee buna sa stau si apoi sa ma duc sa-i felicit dupa? Oare asa tirziu mai fac la starea civila sau asta au rezolvat deja? Daca ma duc doar la biserica si dureaza o gramada? Oricum la masa nu merg.
Sora lui X vine intr-o camera in care eram eu si vorbeam cu mama, care nu ma crede ca sint in Iasi, e oricum suparata pe mine si eu o asigur ca o sa-i aduc poze ca sa-i dovedesc. Cred ca urma sa-mi schimb si eu bluza intr-una mai sic. Tema nuntii 3.
Si deodata stau intinsa pe spate, ma relaxez si ma si concentrez la ceva, am ochii inchisi si cineva ma ghideaza, am in minte un fel de ecran cu niste imagini si imaginile astea se incarca una cite una, ca pe net, ce mai. Si uite ce desteapta sint, frate, le-am vazut pe toate, si persoana cu care sint imi spune s-o recunosc pe penultima. Ma uit cu atentie, e o femeie imbracata in rosu inchis (ca parul lui D. de mai devreme) si se uita intr-o parte. Sub ea scrie nu stiu cum Caterina aproximativ. Parca seamana cu Catherine Deneuve, spun. Uita-te la ultima poza (erau in rind) si concentreaza-te. Si m-am concentrat de n-am mai putut, pina mi-a rinjit imaginea mortii si m-am trezit in gemetele mele plingacioase.
Asa ca daca ma mai concentram inca putin, poate scoteam de Patru nunti si-o inmormintare.

2 comentarii:

  1. cred că unu' din romanele alea nu va fi roman, ci analiză a viselor lui vio, vol.I :D

    RăspundețiȘtergere
  2. na bine, daca tu intelegi ceva din asta:)! ca eu nu prea, dar nici nu ma straduiesc prea tare.
    evident c-as prefera sa mi se dea pe tava raspunsurile:)

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog