miercuri, 31 ianuarie 2007

Juridice si altele

Ati vazut vreodata un executor judecatoresc? Eu credeam ca eu n-am vazut, ca functia asta nu poate imbraca ! pe cineva in carne si oase. Ei, dar acum citeva zile iesim noi frumos in curte si un nenic amusina la fosta noastra usa si-l cauta pe T., al carui nume nu figureaza pe undeva. P. il cunostea pe nenisorul asta, i-a zis ca nu e nici un T. prin zona si ala si-a luat ziua buna si o mare viteza. Ca sa aflu ca era o nebunie din asta (am intilnit totusi in Monsieur Malaussene un executoras judecatoresc). Phii, ce monstri!

Tot noi, tot curtea noastra, vine P. cu limba scoasa, in intirziere, sa ma remorcheze si sa ma plaseze undeva si apoi sa plece si el in treaba lui. Abia ce inchide usa, cind se audea un ciocanit discret si prin geamul mat al usii (iubesc geamul ala, nu poti sa o freci pe dupa usa si daca n-ai chef sa deschizi, sa zici dupa aia nu eram domle acasa las-ma ce visezi etc., pentru ca prin bucata aia de geam nu se vede mare lucru, da nitica miscare tot se vede) se vedea o silueta mai solida asa. P. a fost curios sa arunce un ochi, era politistul din zona, ala care da amenda ca ai parcat eronat, ceea ce P. tocmai facuse, dar a zis ca o minuta nu se intimpla nimic. Si deci politistul i-a zis ca ori parcheaza altundeva, ori il taxeaza. Si asa am economisit noi un 20 de euri. Ce de treaba este politia germana! (de n-ai avea treaba cu nici un fel de politie din lume!)

Ce e frumos in noua noastra camera e fereastra din tavan de deasupra patului (ma rog, e mansarda, nu e propriu-zis in tavan) pe care m-am uitat intr-o anumita seara cind am dormit de pe la 18 la 22 si cind m-am trezit nu era tv-ul deschis si era senin, deci am avut placerea sa traiesc pentru a va povesti ca se vedea luna si mai erau si niste stele, foarte misto, abia astept vara!! (ca e mai des senin si-s si mai multe stele, bai!)

P. fu harnicut acu' de curind si a spalat cearsafurile si le-a si pus la loc cind s-au uscat. La fata mea de plapuma se desfac foarte enervant si mai mereu nasturii si cind sint desfacuti aproape toti, ii inchei. Ei bun, dau sa efectuez operatiunea, cind ce-mi vad ochisorii!! Cearsaful meu si plapuma lui! :O!!!!!!!!!!!!!! Blasfemie!!!
Plus ca ne bateam noi pe-o pernuta de-a lui scofilcita si chifligita si albastra si care era vag la concurenta cu una rosie si unflatica de o primisem eu de la Angela la ziua mea. Si fetele de perna la aceste doua chestii le-a intersanjat! Asa ca universul meu este bulversat complet!!!

La final, va mai zic ca P. citeste o carte cu fff multe poze misto care se cheama Limbajul trupului (pe care am rasfoit-o si eu pret de cca o ora) (nu e cu prostii, da??) si pe care doresc s-o aprofundez si eu amanuntit.
V-am sarutat:D!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog