sâmbătă, 20 ianuarie 2007

Telegrame pentru X 8

Cea mai tare si mai tare telegrama este ca mi s-au inmultit, in sfirsiiit, bubitsili pe hartaaaaa! Aia de o puteti vedea in blog undeva in stinga mai jos si care imi place mult mult!:D (Ma rog, si pe corp, dar asta e altceva:-s)

Aaaaaaaaazi dupa ce-am servit complet Fluturi in burta, plus niste sarituri pe Eurosport, am dormit ca un prunc, m-am mai dat o tura pe net, dupa care m-am apucat, da, leidizengentalmenz!, sa fac ordine!
Am reusit asa: sa arunc doua cosuri de gunoi, sa pun saci de gunoi in trei recipiente, sa aduc o galeata cu apa pe o zecime si niste mmmm un fel de detergent si un buretel, mi-am scos niste diverse dintr-un dulapas, l-am spalat (a se citi sters) foarte foarte frumos si mi-am pus diverse in ele (are 5 sertare si e alb). Mi-am mai facut ordine in proaspata cutie de bijuterii, deja plina ochi!, am mai sters un raft in dulapul mare, am dat vag cu aspiratorul si-am tras si patul, pentru ca sub pat am depozitat doua chestii ca un fel de genti marisoare luate speciale sa stea sub pat (le zice pe germana comoda sub pat, da?) si in care am pus haine pe care nu musai le port, caci eu in principiu port si spal si port aceleasi haine, deh, n-as putea sa spun de ce.
Apoi mi-am arenjat iar fuarte fuarte fremos ploferasele si am ajuns chiar si la bluzicile mai suptsiri cu minicutsa lunga, arenjate pe culori, care arenjarea s-a petrecut pe pat si i-am atras atentia lui P. asupra bluzicilor, care a zis am inteles, dar unde dormim?:D pai eu aici (vag pe pat) si tu pe scaun la computer!
Ei si m-am oprit, ca ce-i mult strica de unde si numele.
Si mi-era foame si P. era cam ofilit si paf de unde nu aveam ingrediente, am facut niste super bunataturi pe care i le-am descris lui Suzii pe ym care a zis aaaah iiiiih! dar au fost fff apetisante si gudluchin si sanatoase, anume: orez cu ou fiert cu porumb boabe cu ananas si cu ton de la conserva. Asta aveam in casa, na, eu ce era sa fac? Stridii???
P. a ramas bushbee si a ras tot si m-a ajutat si pe mine, dar tot n-am terminat portia kilometrica; si-apoi a plecat in tirg si eu am inceput un sudoku pe care nu l-am reusit si e nivel mediu.
Ah!

2 comentarii:

Submit Your Blog