vineri, 19 ianuarie 2007

Cum am avut eu varsat de vint*

(Ma scuzati, este din nou vorba de mine. Macar eu sa ma apreciez!)
Am fost ieri, cum stabilisem, la doctor, sa vada ce-mi mai face organismul la boala:).
Si eram mai bine, ce faci, iti mai dau concediu medical? Nu, domdoctor, ca eo cred ca imi trece de tot de tot de-acuma. Si a propos, credeti ca ar fi o idee mmm ok sa lucrez in seara asta in bar?
El a zis ca nu din doua motive, unul cu fumul si doi cu concediul medical. Si-apoi m-a tinut numai in tema doi, de am crezut ca are o fixatie. Si cind sa plec mi-am adus aminte de bubitili meli si i le-am prezentat. S-a uitat la petisoarele de pe burta de dupa birou si mi-a trintit sec varsat de vint. Nu pot sa-ti dau concediu medical decit daca esti educatoare. Am zis okeee, dati-mi o crema ceva, ca ma maninca. Si am mai avut varsat de vint!
Am ajuns acasa intoarsa bine de tot pe dos, cu un bot cit casa, cu draci si pusa pe cearta. P. s-a luat de mine ca cum adica varsat de vint, doctorul tau e prost, da, de acord, facem programare la dermato!
La dermatolog, o doamna, m-a pus sa ii prezint si ei colectia, a zis clar nu e varsat de vint si ca daca l-am avut nu-l mai fac. Mos Craciun sa-i mai inteleaga, intre timp dadusem si nitel pe google si cica 80% din cei care au o data devin imuni. Deci nu 100%.
In fine, nu se prezinta specific varsatului de vint, daca nu-mi dispar sa mai vin si luni. Si sa nu ma dau cu nimic decit cu crema de corp, pina nu ne desteptam de la ce sint.
Intre timp P. a iesit scurt in oras si s-a intilnit cu prietenii nostri si i-a pus in tema de varsatul de vint. Astia in pragul crizei! A mai sunat si T., blocat de furtuna in Oslo, si s-a panicat si el, ca n-a avut si are peste 30 de anisori.
Oricum am scapat:)


*mersi, Suzi, ca mi-ai dat ideea sa povestesc asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog