duminică, 7 ianuarie 2007

Pe drum

Am ajuns in Bucuresti cu vreo 5 minute mai devreme, am scapat de hoarda de taximetristi oficiali! care ne-au innebunit de cap, am ajuns la metrou unde vinzatoarea era acra, ne-am urcat in M1 si-am coborit la Nicolae Grigorescu si de-acolo imediat am ajuns la B. si G. a facut un platouas cu diverse bunataturi, daca tot nu ne era foame. Am regasit valizele si am renuntat la un rucsac pe care l-am inghesuit in cufere deci, cit sa intre P. in panica in masina, unde e bagajul negru? Nu e. Aha.
Ne-am despartit de prietenii nostri carora le sintem foarte indatorati, desi ei ne-au taiat elanul recunostintei, ca n-a fost mare lucru etc. si ne-am dus frumusel la check in unde erau doua cozi si a noastra a mers intimplator mai repede. In fata noastra erau o tanti mai in virsta cu palton mov si pasaport la fel, insotita de-o cetateana, a durat mult la ele, apoi o romanca si-un tip vorbitor de franceza, mi-a placut mult de ea, vorbea fara accent, am invidiat-o sincer si au stat in spatele nostru in avion, mai era o tinara cu pasaport de Elvetia, romanca, m-am mirat ca are la virsta ei asa ceva, am auzit diverse istorii despre cit de greu se obtine etc. Am ajuns si noi, n-am platit suplimentar la bagaje, am inaintat buletinul, multumim, papa.
La controlul documentelor de calatorie, tot cu buletinul, erau trei, l-au bibilit ei intr-o parere si apoi cel de la ghiseu m-a intrebat daca am si pasaport, l-am intins, am vrut sa stiu care-i baiul, mi-a spus ca nu stiu ce aparatura au si dureaza mai mult pina il verifica, nu tineam musai sa lungesc asteptarea si suspansul, ca stiam ca ma mai asteapta si altceva.
Controlul ala care te cauta de metalice si lichide si ala eu ala eu mi-a dat cu sunet tura asta, desi scosesem cureaua si ceasul. In fine, nu stiu ce-a fost, m-a mingiiat o tanti si-am trecut.
Malev ne-a zis de data asta in ungureste, englezeste si, tadam!, romaneste.
Am stat la geam, tartina a fost delicioasa (calda, spre deosebire de venire) si aveam o foamete de nu stiam exact cum ma cheama.
A, in ultima faza s-a mai imbarcat o echipa feminina de nu stiu ce, erau naltute fetele si eu m-am minunat ca-s frumusele, nu stiu cum mi s-a parut mie pina acum ca sportivele is cam uritele, luate asa, la gramada (pardon, pardon!!!). Tipa din fata lui P. isi pusese tichetul la vedere si o cheama Alina Soro*o*, stelutele nu-s secrete, doar ca am uitat algoritmul dupa care i-am retinut numele si aveam variante de final cor dor com etc., dar gugalu nu face fata, asa ca sint dezamagita, nu stiu cu ce VIP-uri am impartit aerul un ceas.
Ajunsi cu bine la Budapesta, urma sa trecem de inca un punct de control si sa umblam creanga pina incepem iar sa ne imbarcam. Trecem de usile electrice, soc! O sala destul de mare plina de oameni, oricum comparativ cu experienta noastra de acum doua saptamini, de 20 de ori mai multi oameni, cel putin! Aleilei ficiori de lele, ne-am postat si noi la una din cele doua cozi groase, parca eram pe vremuri pe vremea vizelor sau ce mai, la coada la portocale in spate la alimentara sau la oua si-atunci mi-am zis eu ce chestie desteaaapta, si la dus si la intors au fost doua avioane, unul de la Malev si unul de la Tarom, care faceau aceeasi cursa la aceeasi ora din acelasi aeroport cu aceeasi destinatie. Scopul fiind deci sa se produca imbulzeala in Budapesta la control, mi-am spus deci.
Pe cind ne uitam in stinga si-n dreapta, paf, mai vin vreo 10 avioane si se umple sala incet incet. Sportivele au trecut oficial sa zicem, oricum s-au evaporat urgent. Cit de cit incepusem sa inaintam. Mai au si-o poarta de control care piuie si daca respiri cred, distractia era asigurata.
Niste tranzitori noi s-au gindit sa se aseze un pic in fata noastra, foarte aproape de rind, chipurile sa caste gura (daca nu comenteaza nimeni, raminem, nu?) si in secunda doi in spatele lor s-a mai facut un cirnat de zece persoane. Un cetatean din fata noastra s-a infuriat si i-a trimis la coada cozii si ei s-au conformat.
Apoi a venit tribul femeilor inalte (altele), botezate astfel de P. Erau intr-adevar ditamai girafele si s-au indreptat cu incredere direct spre "in fata". Parte au trecut, ca s-a emotionat publicul masculin, parte ca erau insotite de niste tipi simpatici cu moace de racheti carora nu tineai musai sa le zici alo domnu coada e dincolo.
La inceputul sederii noastre in incinta aia, P. era pus pe glumite si citeva minute bune a tinut-o numai intr-un comentariu, hazoz asa, la un moment dat a tacut milc, cred ca nu-i venea nici lui sa creada cam cit se-ngroasa gluma.
Si-apoi, cind am sperat si noi sa treaca 20 de minute sa ne vina si noua rindul, a iesit o angajata de la aeroport, draguta fizic si amabila si rabdatoare, si a inceput un alt show. Milano! Urgent o gasca de oameni cu destinatia asta! Ca le pleca avionul si ei inca stateau nesiguri de zbor. Milano rezolvat, a bun, urmam noi. Zagreb!
Zuerich!
Amsterdam!
Prag! Praga!
Bruxelles!
Moment in care am asteptat sa strige Frankfurt, sa trecem si noi. S-a intimplat totusi sa ne vedem dincolo si tocmai incepea imbarcarea, am avut loc la mijloc (spre culoar adica), pentru ca n-am vrut la mijloc intre doua scaune. Si-am inceput vinatoarea. Eram deci in principiu cite 6 pe rind, cu pauza la mijloc. Calatorul de linga P. citea Doppelte Buchfuehrung in der Kommunalverwaltung (e de contabilitate, cred eu) (costa 24,80 euro...), tipul de vis-a-vis de mine nu citea, linga el altul era cu Len Deighton, Declarations of war, ultimul cu Fritz Zorn, Mars.
Pe rindul urmator, spre piloti, un nene lectura Noah Gordon, Der Medicus, mai in fata un tip avea o carte ori cu jocuri logice (dar nu sudoku), ori cu iluzii optice. Cu un rind in spate cineva imprumutase de la biblioteca oraseneasca din Bad Nauheim Mineko Iwasaki, Die wahre Geschichte der Geisha (o editie cu poze la mijloc). Eu prea mult n-am citit, ca iar am mincat si-am fost ocupata cu sondajul meu, cine ce citeste.
In fine am ajuns, am prezentat direct pasaportul, am trecut cit ai zice peste, deh, EU!, iar azi iar am carat mobile, ba chiar mi-am aruncat hainele in dulap, pentru inceput, varianta cu tsepoiul.
Speram sa nu mai tranzitam decit in cazuri de extrema urgenta (alde calatorii in jurul lumii si variante).

Un comentariu:

  1. Todo me es Lícito
    | INDICE |

    Introducción: Lícito viene de licencia, el evangelio establece que Dios nos dio licencia para todo, sin embargo todo lo que se siembra se cosecha. Dios quiere gente responsable que le sirvan por amor y no por temor.



    1. LA LICENCIA

    a. 1 Co. 6:12 “..Todas las cosas me son lícitas, mas no todas convienen...”



    2. LOS QUE SE OPONEN POR CAUSA DE LA MENTE NATURAL

    a. Ro. 3:8 “como se nos calumnia: ¿Hagamos males para que vengan bienes?”

    b. Fil. 1:27-28 “...para ellos ciertamente es indicio de perdición...”



    3. LA LICENCIA ES PARA LOS HIJOS DE DIOS



    a. Ro. 8:21 “..a la libertad gloriosa de los hijos de Dios...”

    b. He. 10:14 “..hizo perfectos para siempre a los santificados..”

    c. He. 10:15-16 “Pondré mis leyes en sus corazones y en sus mentes las escribiré”

    d. Tit. 1:5 “..te dejé en Creta, para que corrigieses lo deficiente...”

    e. Tit. 1:15 “Todas las cosas son puras para los puros...”

    f. Gá. 2:4 “...falsos hermanos que entraban para espiar nuestra libertad...”



    Conclusión: Todo me es lícito, porque mi posición permanece para siempre y mi salvación no se puede perder, sin embargo, no todo conviene, porque todo lo que uno siembra, eso cosecha, si siembro mal, cosecho mal y me pierdo de reinar en vida y heredar el reino, que es aquí. Dios nos dio espíritu de poder, de amor y de dominio propio para que no te dejes dominar de ninguna cosa, aunque, todo te es lícito.

    | INDICE |



    Para más información: preguntas@creciendoengracia.com





    Tienda Virtual | Chat | Cápsulas | Apóstol | Creemos | Búsqueda | Contáctenos | Páginas Amarillas Apos


    El Ministerio Internacional Creciendo en Gracia, cree firmemente conforme a las evidencias expuestas en el evangelio, que Jesucristo hombre
    ya está en la tierra (ver: Apóstol) edificando y confirmando su iglesia.


    Véanos a través de TeleGracia, nuestro canal vía satélite, 24 horas: www.telegracia.com

    Sitio Oficial del Ministerio Internacional Creciendo en Gracia, Inc.



    Portuguese - English - Deutsch

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog