vineri, 12 ianuarie 2007

Socoteala de-acasa

Simbata trecuta dupa ce-am izbit un cap si-un umar in frumoasa noastra mansarda, de-am bocit de ziceai ca ploua in casa, am tras o fuga pina la magazin, sa aflu cum lucrez. Mi-am pus nitelus miinile-n cap, dar m-am bucurat ca am mult, deci banisori mai multi. Si in afara de cite cinci ore martea si vinerea, mai aveam miine de la 9 la 23 (cu o ora si jumatate pauza) si de la 7 la 15 (nu retin pauza) luni. Super!
Urma sa-mi fie cam greu vineri, adica azi, cind aveam si hotel seara, dar miercuri am rugat-o pe prietena mea sa lucreze ea pentru mine acum. Ei si tot atunci a-nceput sa ma doara nitel gitul.
Doar abia de Craciun ma luptasem cu o raceala draguta.
Ieri la fel, iar azi-noapte a fost grozav, incit dimineata la 8 m-am prezentat la medicul de familie foarte fericita, care mi-a dat o groaza de concediu medical, fapt care nu ma incalzeste foarte tare, deoarece la contractul fabulos pe care-l am, nu primesc bani decit atunci cind sint pe faza in magazin.
Cum tot nu avem aragaz, in zilele cind nu ne luam kebab:), mergem la Angela si ne facem de mincare, adica eu il incurc pe P., care ma repede si ma expediaza din bucatarie, iar eu ma supun.
Azi am servit de la conserva "ciorba de fasole sirbeasca" (cam prea mult bulion, parerea mea), dar cu piinica linga si cu ceapa si sare a mers unsa.
Si-apoi pirjoale cu piure (!) (facut din cartofi, da?) si ciuperci, bun bun.
Dupa aia somn la tv, de ne-a surprins Angela inca in locuinta.
Miine mergem la ea la micul dejun, sa vedem daca n-am infectat-o de azi... P. a opinat ca mamele oricum sint imune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog