vineri, 19 ianuarie 2007

Fenomene paranormale

Am primit pe net nu zic de la cine nu zic ce carte. O carte na, pe care am trimis-o si eu altcuiva, ca doar nu ma durea mina.
Dimineata dau de un prieten pe net, auzi, ai citit aia? nu. ti-o dau pe e-mail.
Si incep investigatiile, aduc CIA si pe Jennifer Garner, cartea nu mai e, mailurile mele, cel in care primeam si cel in care trimiteau s-au evaporat ca prin farmec. Desi sint convinsa 100% ca nu le-am sters. Nu sterg din gmail decit reclamele (ce frumos le zic, reclame, nu?:D) si mhh niste niuzletaruri.
Cine nu stie ca gmail are si o cautare in mailuri (nu stiu daca au si alte servicii)? Uel, am probat-o. N-a gasit.

Deznodamintul:
Mi-am amintit ca am descarcat documentul si l-am salvat undeva bine, l-am urcat frumos si l-am trimis si flacaul l-a primit. :)
M-am uitat apoi sa vad daca figureaza la sent-mail, este, bine-mersi. Am dat aceleasi cuvinte cheie in cautarea lui gmail, mi-a gasit, doar acest e-mail trimis azi.
Daca sa spunem ca gmailul ar considera atasamentele .rtf periculoase, de ce accepta sa le trimita? Si le si primeste?

Asa ca va rog pe aceasta cale, domnu' Bush, sa-mi lasati casuta postala in pace si sa nu mai cititi carti in romaneste!
:)

PS Rog damele bine implicate in afacerea retefeul (expeditorul si destinatarul, eu fiind doar il messagero non e importante:P) sa arunce un ochi in inboxul respectiv autboxul lor si sa imi comunice cum stau. :)

PS2 It's all only in my imagination! Caci domnita destinatara m-a asigurat ca i-am pasat-o frumos in transfer pe ym si este convinsa ca la fel am primit-o si eu, ca altfel sigur ii dadeam cu fwd, in caz ca venea in forma de email.
Inseamna ca eu mi-am imaginat ca expeditoarea imi va da cartea pe mail si am fost surprinsa de transferul pe ym, astfel incit am ignorat aspectul asta urgent si a iesit diiitamai dandanaua. Bine ca nu m-am apucat sa trimit mail la gmail, sa fac circ!:D
Deci da, sint batrina si paranoica. Si bag spaima-n blogosfera.
A, nu, postul nu-l sterg, asa cum n-am corectat nici Eliada. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog