sâmbătă, 6 ianuarie 2007

Insomnii 2

05.01.2007, vineri, in tren, dupa Birlad

Haos total la IC. Nimeni nu stie ce numar au vagoanele. Slava Domnului ca nu sint decit trei. Ajungem la locurile noastre dupa ce orbecaim de citeva ori la stinga si la dreapta (si avem o discutie cu conductorul).
Ca de obicei, mi-e frig. Pastrez fularul la git, iau apoi sacoul lui P., apoi caciula, ii leg si urechile, acum am geaca pe picioare. Avem locuri unul linga altul. Linga noi, vis-a-vis, o pereche care de asemenea vorbeste germana. Au loc unul in spatele celuilalt. El e oarecum revoltat de ce nu unul linga altul. Ea ii raspunde doar nu crezi ca asa le-am cerut! Acum ea doarme acoperita cu geaca, iar el citeste T. C. Boyle parca, Drop City*. Tine cartea aiurea si cum nici autorul, nici titlul nu-mi sint cunoscuti (sau cunoscute?), trebuie sa mai spionez. Poarta ochelari. P. citeste o revista de informatica. Mi-e foame si ma super-enerveaza frigul. Au doua valize serioase pe culoar, ale noastre sint probabil cu B. la Bucuresti, avantaj noi. Ma umflu in pene de cit de calculata sint eu, aparent, in caz ca a avut cineva indoieli.
Avem si un program muzical deosebit; de ceva timp (sa fie spre un ceas) au lasat-o moale cu colindele (mi-am facut oricum plinul) : Ana Maria, Hrusca, Coco Jambo Christmas (!!), Gloria Estefan. O amestecatura relativ ok (cirtitoarea de mine ar fi preferat fara totusi) : ABBA, Al Bano si Romina Power, Toto Cutugno; Corina Chiriac, Angela Similea, Cleopatra, Gabriel Dorobantu, Mirabela Dauer, Mihaela Runceanu, Dan Spataru, Mihai Constantinescu, Catalin Crisan** etc. etc. etc.
Mi-e foame! :-) Mi-e frig! :-|
Se lumineaza. Intre timp rocada mica : imbracat geaca, invelit cu sacoul. Miini calde, bratul sting bocna.

*intii prinsesem varianta Drog City, deh, incultura.
**lista facuta pe parcurs, normal.
***la un moment dat s-a trezit si tinara vorbitoare de germana si s-a apucat de citit din Mihail Bulgakov, Teufels Werke (de fapt e o carte despre Maestrul si Margareta scrisa de Witali Rutschinski ; mi-am dat nitel in amazon, informatia e preluata via P. si, dupa cum se vede, defectuoasa:D)
****pardon pardon, P. imi spusese de Teufelchen ca titlu, am gasit acum total intimplator Teufeliaden, nu ma loveam si pace pentru ca e Bulgakow cu dublu v, daca ma-ntelegeti, deci asta citea fata, am recunoscut coperta, yeah.

Un comentariu:

  1. Coco Jambo Christmas ?!? vai de mine si de mine, cum am putut sa ratez asha ceva??

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog