luni, 1 ianuarie 2007

SMS-uri de Anul Nou!

Iaca nu mai pot de europeana ce mi-s, maaaai!
(Sper ca peste citiva ani sa avem cintece populare cu integrarea si tot tacimu' (de peste), asa cum erau pe vremea impuscatului slagare la costum traditional cu taranul si tractorul si alte delicatese de sezon agrar-muncitoresc duminica la Ora satului de exemplu).

Bun, vreau sa va spun, pentru cei care inca nu stiu, una din fostele republici ale fostei (fosta fostei, ma-ntelegi, paharu' 3 de sampanie, de la sine inteles) Uniune Sovietica, nu stiu care, wikipedia a zis caKazahstan, are capitala si o companie aeriana pe numele ei Astana, nu stiu la ce va ginditi voi cind cititi asta, eu vreau sa precizez ca in timp ce cautam zabauca prin aeroport unde-o fi check inu la Malev, am ajuns la liniile lu' Pakistan si alte alea, ma luase cu oaresce friguri de emotie ca erau cam multi barbosi cu barbi serioase nu asa, a bun, ce ziceam? (astea da SMS-uri, ca am liber) a deci da Astana pentru mine este o anagrama deosebita la satana si cred ca m-as abtine asa sa calatoresc cu compania asta, imi cer scuze.

In aceeasi ordine de idei anagramate:>, var-miu e plecat sa petreaca (sfintele sarbatori ale) revelionul(ui) (pardon!) in nu stiu ce statiune, mama a uitat in care, a zis ca e cu S, am cautat pe net localitatile Romaniei de la litera aia, nu ne-a cazut nici o fisa, macar fara zgomot sau cu, oricum cu aceasta ocazie am aflat ca avem si localitatea Santana care se pronunta cu i din i, da?
Bun.

Voiam sa va mai spun ca de ce m-am temut n-am scapat, B. si chiar si Hiacinta (plus P.) au zis ca nu-s aaa mhhh grasa, dar matusa-mea m-a luat din usa, uuu ce te-ai ingrasaaaat! U, matusico, da ce de treaba eeeesti! Noroc ca a venit vara-mea din Austria dupa 3 luni si a pus ca la 10 kile, deci sint palida, nici macar la capitolul asta nu sint nambar uan, sou ai rul. Bon aghen.

Cred ca mai aveam citeva panseuri, dar dat fiind ca erau deosebit de profunde, le-am uitat.
Acestea fiind zise, ma duc sa iau o gura de aer sa-mi limpezesc greerul.
La multi ani, sintem integrati, scoateti televizorul cu circuite integrate! Yeah!

4 comentarii:

  1. vivantregrarea! hic! multzani deci:)

    RăspundețiȘtergere
  2. *cu capul banita de la curent*

    'neata, LMA, 'k tks :))

    RăspundețiȘtergere
  3. la multi ani si multi euroi! dupa multa multa vreme!! si la mai mare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Todo me es Lícito
    | INDICE |

    Introducción: Lícito viene de licencia, el evangelio establece que Dios nos dio licencia para todo, sin embargo todo lo que se siembra se cosecha. Dios quiere gente responsable que le sirvan por amor y no por temor.



    1. LA LICENCIA

    a. 1 Co. 6:12 “..Todas las cosas me son lícitas, mas no todas convienen...”



    2. LOS QUE SE OPONEN POR CAUSA DE LA MENTE NATURAL

    a. Ro. 3:8 “como se nos calumnia: ¿Hagamos males para que vengan bienes?”

    b. Fil. 1:27-28 “...para ellos ciertamente es indicio de perdición...”



    3. LA LICENCIA ES PARA LOS HIJOS DE DIOS



    a. Ro. 8:21 “..a la libertad gloriosa de los hijos de Dios...”

    b. He. 10:14 “..hizo perfectos para siempre a los santificados..”

    c. He. 10:15-16 “Pondré mis leyes en sus corazones y en sus mentes las escribiré”

    d. Tit. 1:5 “..te dejé en Creta, para que corrigieses lo deficiente...”

    e. Tit. 1:15 “Todas las cosas son puras para los puros...”

    f. Gá. 2:4 “...falsos hermanos que entraban para espiar nuestra libertad...”



    Conclusión: Todo me es lícito, porque mi posición permanece para siempre y mi salvación no se puede perder, sin embargo, no todo conviene, porque todo lo que uno siembra, eso cosecha, si siembro mal, cosecho mal y me pierdo de reinar en vida y heredar el reino, que es aquí. Dios nos dio espíritu de poder, de amor y de dominio propio para que no te dejes dominar de ninguna cosa, aunque, todo te es lícito.

    | INDICE |



    Para más información: preguntas@creciendoengracia.com





    Tienda Virtual | Chat | Cápsulas | Apóstol | Creemos | Búsqueda | Contáctenos | Páginas Amarillas Apos


    El Ministerio Internacional Creciendo en Gracia, cree firmemente conforme a las evidencias expuestas en el evangelio, que Jesucristo hombre
    ya está en la tierra (ver: Apóstol) edificando y confirmando su iglesia.


    Véanos a través de TeleGracia, nuestro canal vía satélite, 24 horas: www.telegracia.com

    Sitio Oficial del Ministerio Internacional Creciendo en Gracia, Inc.



    Portuguese - English - Deutsch

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog