miercuri, 24 ianuarie 2007

Cronica ultimelor 72 de ore

cu aproximatie.
Deci duminica P. a pus-o in tema pe Angela ca incepind de luni sa conteze pe prezenta noastra zilnic intre 10-12 aproximativ.
Asa ca luni in fata casei il intreb bai sigur i-ai spus si ea a percutat ca venim la micul dejun cu tupeu? nu de alta, dar stii ca lunea e libera. Daaa, i-am ziiis!
Si paf P. mesterind cu cheia in usa, usa deschizindu-se cu mama-sa in prag, cu ochiiiiii maaaari si imbracata decent (fusese la magazin) si cu prietenul ei in pijama la masaaaa, care si el a facut niste ochisoooori. P. a zis foarte delicat ti-am zis, ce sa-ti fac daca nu esti atenta si totul a decurs mirific. :)
In rest s-a mai intimplat ca m-au lasat aici la computer si asa n-am stiut sa ma folosesc de el, ca nu stiam cit timp am, ca putea sa vina rapitorul sa ma ridice de pe scaun oricind.
Ieri am fost din nou pe ogoarele patriei altora si apoi pe seara am servit 3 seriale foarte ok si citeva pagini din aceeasi carte cu lacrimi de girafa (nu e telenovela bre!) si am luat somn la 12, tatal lui P. s-a gindit sa sune pe la 7 si ceva, fapt care ne-a zgindarit creierii la amindoi, oricum m-am trezit mahmurica desi saptamina asta n-am pus picior de alcol in gura (parol:O!), oricum neodihnita corespunzator as zice.
Si azi cred c-o s-o frec in continuare, pentru ca ma doare spatele, ma doare burta, si mai gasesc daca mai trebuie.
N-a venit iarna pe bune, e soare si frig.
Va doresc in continuare o hibernare cit mai placuta!

(luni am intrebat-o pe Angela daca are ceva dulce si s-a simtit fff vinovata ca nu si azi am gasit diverse pentru combaterea siluetei. plus ca e pusa pe perioada cadourilor in continuare:D, ne cadoriseste in continuare cu diverse oale la oferta, plus ceaiuri si o strecuratoare, P. e mort dupa articole de bucatarie (pe bune), asa ca sintem fericiti cu totii, eu fiind bautoare de ceai!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog