joi, 18 ianuarie 2007

SMS-uri 21*

Deci si-a luat Vio super ceololar de la Media Markt. Va rog, pardon, super de super!
Ei bon si dupa ce-am stat sa-mi fac contractul jumatate de viata (ma rog, a durat cam o ora), a mai trebuit sa platesc la casa. Unde ne-am asezat noi la rind era o doamna (sa zicem) pe putin spus corpolenta, avea lejerisim ca la un 150 kile (pe cuvint de oneor ca nu exagerez), ocupa toata cabina in care se misca si avea ecuson. O cheama Mimmy Winter. Si vorbeste si germana si engleza, conform steguletelor din piept, am tras eu concluzia.
In drumul spre acasa m-am intrebat daca doamna Mimmy face praf un scaun pe saptamina. P., care nu ii remarcase numele, a ramas paf si-a opinat ca are ceva de star de Hollywood, cam de 3 staruri pe putin:D.

Cind am inspirat ieri la doctor aerul din anticamera, m-am gindit sa ma duc sa fac pe elefantica suflindu-mi nasul la baie. Miscare inteligenta, iar la intoarcere am vazut-o pe-o asistenta (care de altfel imi e colega la magazin, dar se face ca ploua, ori are o sora geamana identica de poarta la fel pina si pirsingurile) frecind-o lejer pe msn. Ceea pentru care o invidiez sincer.

Tot ieri am avut o revelatie!
Trebuie sa va spun toata povestea, desi ca de obicei n-am idee daca nu zace cu citeva posturi mai jos.
Stiti senzatia aia cind vezi pe cineva, eventual ii spui si salut, oricum va cunoasteti de undeva, e reciproca chestia si dupa ce pleaca staaaai ca prostu' si te-ntrebi maiculita cine era acest personaj? de unde sa-l iaaaaau?
Cred c-o stiti.
Bun, deci o data persoana in cauza a platit la mine, m-am gindit eu, mai, asta e o straineza, blonda ea, dar nu e nemtoaica. Din conversatia buna-ziua idem pa idem nu mi-am dat seama de nimic.
De-atunci au inceput sa mi se invirta rotitele la modul spectaculos. Am plecat chiar cu dilema in concediu.
P. facea misto de mine, n-o s-o mai vezi niceodata, o s-o ai pe constiinta!:D
Ei, tipa a aparut din nou! Cobora scarile rulante si m-a vazut si ne-am salutat! N-aveam de lucru, puteam sa galopez dupa ea s-ontreb nu va suparati, de undeeee ne cunoastem?
N-am facut-o, gisculita ce ma aflu.
I-am povestit iar lui P., era sa lesine de ris (btw, P. nu stia ce inseamna lol, asa ca sintem chit:>!) si m-a sfatuit s-o las asa.
Si spuneam ceva de-o revelatie! Ei, cred ca e asistenta cehoaica la un cabinet stomatologic al unui ceh pe unde m-am preumblat eu de vreo doua-trei ori. Micuta Sherlock Holmes ce ma aflu!!!!

In final, dar nu chiar la final, ati vazut ce-ati pierdut ca n-ati dat cu mail-ul sa va dau productiile inimitabile ale lui Suzi. Adi poate sa confirme ca le-a primit inainte:>!

A propos de seara de ieri, stateam ca pe ghimpi pe ym cu Suzi, mai erau citeva minute pina la fix, cind hotarisem ca public cifra pe care o adunasem, ea si-a dat cu parerea ca stam ca la revelion, ceea ce era adevarat, facusem bataturi si febra musculara de la atita f5:D; iar azi am avut revelatia ca a fost ca la prezidentiale la numaratul voturilor.
Ziceti si voi daca nu e asa! Astazi inchidem urnele cu aproximativ 10 minute inainte de fix, la 105. Not bad. 105 albastri, pour les connaisseurs.
Sinteti tari!

LE Mi-a dat Suzi vestea buna, au fost la finalul recensamintului 110 albastri si 51 revenenti, cum ii numesc eu (adica unul mai mult ca ieri!)! O YEAAAAAAAAAAAH!!!!
Am uitat sa-i multumesc lui Liviu (care e absent), dar care a avut grija de motoarele de cautare!


*am vazut ca ultimul post din colectia tematica nu are numar, asa ca il consider ca fiind 20. ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog