marți, 9 ianuarie 2007

Nu stiu ce titlu sa-i pun

Mi-am pierdut ideile, si asa vai de capu' lor.
Doresc sa fac dreptate viselor mele si sa adaug acum la ceas tirziu ca mi-am amintit abia dupa faptul ca Hiacinta are trei volume publicate, congratulations!:)

O secventa de astazi de la munca, dupa pauza, colega imi spune ca:
Miroase ceva. Nu mai avem sacose marimea 3.
??!
Nu-mi dau seama ce miroase. (Mai apare o colega.) Te-ai parfumat?
Da, dar nu acum.
Poate tu? (adica eu)
Nu, m-am spalat pe dinti, poate miroase a pasta de dinti.
Te speli pe dinti dupa fiecare masa? :O
Nu:">, dar cind lucru cu publicul si am posibilitatea, cam da.

Nu m-am prins nici acum care e legatura intre miros si sacose.

3 comentarii:

  1. ai vise profetice??:)
    de mine nu zice nimic?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. da' daca sunt profetice pe de-adoaselea?

    RăspundețiȘtergere
  3. suzi, ti-am mai zis, da-mi voie sa public ce visez despre tine si ai gloria asigurata! (de parca asa n-ai avea-o...)

    hiacinto, uita-te in ochii meeeei!:D

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog