duminică, 21 ianuarie 2007

Des choses 23

Iar la micul dejun la Angela, cu tot cu sora lui P. care ne-a tinut o frumoasa prezentare despre psihanaliza si despre fata lui Freud, Anna, care l-a ingrijit pe tata-so si care a fost lesbiana.
Apoi am rugat-o pe A. sa-mi arate cartea lui Toril Brekke pe care o are ea in norvegiana si ne-am uitat la arborele familiei si P. era sa lesine de indignare ca e trecut acolo cu un prenume in plus pe care el sustine sus si tare ca nu il are, drept pentru care azi l-am strigat la greu Normann. :D Pina m-a rugat frumos sa ma linistesc. Hihi, Normann!:D:D
Chestii interesante de acolo sint ca un var de-al lui P. (fiul unui frate de-al lui A.) a avut un bunic nascut in Romania. Iar sotul surorii lui A. si tatal lui P. s-au nascut dupa ce tatii lor au murit (razboi, chestii).
A. ne-a dat la pachet un fel de pui cu smintina si cu orez, care evident nu e asa de bun ca puiul cu smintina romanesc, dar a fost grozav si P. mi-a tuflit o portie de gravida care asteapta tripleti si dupa ce a terminat el, l-am invitat sa ma ajute, s-a dus pina jos sa bibileasca nu stiu ce si cind s-a intors am afisat o figura angelica si i-am prezentat farfuria goala.
Nu eram musai lesinati de foame, dar la tv era emisiunea aia cu celebritati care fac de mincare si simteam asa cum ne ia pe amindoi cu lesin la stomac. O tanti din fosta formatie No Angels (aia uritica si creata si roscatica si cam masculina asa, noroc de proeminente:D), Lucy, a facut cu tema bucataria bulgareasca si a iesit pe ultimul loc, saraca, era la prima incercare la cratita. Oricum am ramas mega masca de faptul ca si-a asteptat invitatii cu piine proaspata la usa si ceva sosulet, care am inteles mai pe urma ca e sosulet, si nu sare si am zis vaaaai uite la ei ca ne-au furat traditionalul cu piine si cu sare.
Mi-e foame.:-S

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog