sâmbătă, 13 ianuarie 2007

Chestii rusinoase si mai putin sanatoase

A venit Suzi c-o leapsa de week-end care este super si doresc si eu sa comunic lumii intregi 5 chestii pe care pina acum nu le-ati stiut. Despre mine, logic.

1) NU am furat sutienu' lu Suzi acum 6 ani in Pitesti, chestiunea s-a clarificat!

2) Am furat in schimb de la libraria de peste strada intr-un moment de curiozitate pe nevorbite, inteles din priviri, impreuna cu colega si prietena pentru o bucata, Izabela, o carte. Si anume "Cum sa ne comportam civilizat in societate". Cartea este la mama acasa, ea nestiind cum s-a ales cu asa o grozavenie, o invit sa n-o arunce, pentru ca intre timp m-am (mai) linistit.
Oricum mi se pare colosal sa furi o carte cu asa un titlu, nu? (Da, am mai scris despre asta poate mai mult de o data, da' am libertatea sa cred ca au mai aparut si alti cititori.)

3)
Vio are uneori dezordini in probleme igienice, da numa uneori.

4) Daca n-are public, Vio (nu stiu despre cine-i vorba) face uneori chestii pe care si alti oameni le fac singuri (sa spunem acum la nimereala, Vio se scarpina mmmm in cap!). (Nelegat de tema musai, in vara lui 1996 a avut ca la un sase saptamini in care nu s-a spalat pe cap, ca avea paru suferitor si nu-si dadea seama singura de unele treburi, iar mama i-a interzis la un moment dat sa mai iasa din casa daca nu se spala si ea s-a conformat).

5) (iar povestit pe altundeva) Vio dupa ce-a vazut filmu cu karate Sora 13 si la fel cu Biciul fermecat (la cinema Dacia in cartierul copilariei) a stat sa iasa toti din sala, a iesit si ea ultima, era intuneric si paaaaf, era un gard inalt, cu ochiuri si Vio in doi timpi si trei miscari s-a cocotat nitelus pe el, scotind oaresce chiuituri razboinice.
Alte dati dupa ce vedea filme englezesti iesea din sala si pe drum spre casa sau in fine pina vorbea prima oara cu voce tare punea in capu dinsei o placa cu dialoguri cu ea si cu alti oameni din viata ei sau doar din capu ei, totu in engleza, ca in film, da? (Faptu ca Vio a avut mereu o engleza doar din filme si muzici nu se pune, da?)

In rest, ca mentiuni, a mai participat la diverse concursuri de rigiituri etc. la care nu va pot dezvalui ce loc a ocupat sau pina la ce faza locala a ajuns.
A mai fumat si pe strada si o s-o mai faca.
In rest, Vio este, ca oricare dintre noi, dar ea cu precadere, perfecta, si se duce acu sa faca o baie, ca tot veni vorba si-a dat drumu la motoarele caloriferelor la maxim.

5 comentarii:

  1. eu n-am furat in viata mea, nici bani de pe jos nu iau [dar cred ca as lua daca as gasi vreo 100 de euroi].

    de spalat pe cap, o singura data eram la munte si nu m-am spalat 8 zile, ba chiar mersesem si cu masina de gunoi, dar era si suzi cu mine, asa ca nu se pune. da' sa nu te speli tu 6 saptamani...

    ce dezordini de ordin igienic ai? hai acu zi tot :D :D :D

    RăspundețiȘtergere
  2. asta cu nespalatu pe cap o confirm, ca venea la mine si era foarte mindra de performanta...

    RăspundețiȘtergere
  3. nu inteleg ce atata mirare!! e asa de rau sa experimentezi cum e sa traiesti fara baie, fara apa,fara apa calda, fara sampon, fara gel de dus, fara bureti si buretei de baie de diverse texturi, forme si dimensiuni, fara ulei de baie, fara halat pufosmaresioranj, fara papuci, fara....... pai chiar e performanta! Deci> sa o felicitam cu totii, acum, cat mai recunoste experimentul!!! :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) Eu ma spal pe cap, dar nu m-am mai pieptanat de...aaaa... nici nu mai stiu de cand! [oricum, peste un an]. Nici nu intrebati cum reactioneaza mama de fiecare data cand ma vede :D

    Iar de furat, am furat un pix dintr-o librarie. Doar atat [cred!]

    RăspundețiȘtergere
  5. cinema Dacia.. wow... oare mai exista? n-am mai fost prin acea zina de multi ani.. si eu am vazut tot acolo Sora 13 si Biciul fermecat, poate in aceleasi zile cu Vio, mai stii (pe atunci nu ne cunoscteam.. :D) dar n-am vazut pe nimeni aplicand schemele din film... sau poate imi uitasem eu inaintasii acasa si mi-a scapat actiunea... :)

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog