miercuri, 17 ianuarie 2007

SMS-uri

Ieri m-am gasit din statistici pe un site unde era recomandat blog-ul meu (printre altele), care ce sa ma asta, am fost deosebit de entuziasmata, mai ales ca nu-l cunosc pe Zorro. Postul e de fapt un comentariu pe blogul asta. (Macar sa aive si el niste vizite, nu?)
Azi a aparut iar cineva din neant (am impresia ca neantul tinde sa creasca, nu credeti si voi asta?) si mergindu-i pe urma am ajuns la Muntele Alb. Caruia doresc sa-i multumesc, banuiesc ca el e Zorro, dupa preferintele instelate.
Si m-am bucurat sa regasesc cel putin doua weblog-uri de-ale mele de pe ag puse bine si frumos acolo. Ma mai uit nitel pe ele si ma gindesc daca sa pun de la mine link-uri directe. :D

La final, cititorii lui Suzi stiu ca mie imi moare netul cind ma bag pe blog-ul dinsei, sint un caz singular, ea apreciindu-ma la adevarata mea valoare, mi-a facut serviciul sa imi trimita pe e-mail ce mai scrie. Intimplator la mine in cutia postala sint 5 secrete admirabil scrise de Suzi, la care m-am tavalit de ris (nu fara respect, desigur!), iar la ea pe blog sint doar doua. Cine le doreste avant-la-lettre:P, sa dea mail la dovira at gmail com
A nous deux maintenant!

6 comentarii:

  1. Prima oara cind am citit bloguri romanesti era prin 2003, cind cred ca Weblog.ro de-abia se lansase. Pe atunci avea multe probleme tehnice, adica era cazut destul de frecvent si poate si de asta am renuntat la un moment dat de a mai citi, desi chiar si atunci imi aduc aminte ca dadusem peste citeva bloguri bune pe care chiar le salvasem pe calculator, ca sa fiu sigur ca nu o sa dispara. Dupa vreun an am descoperit si forumul AG, care m-a uimit prin numarul mare de bloguri bune pe care-l gazduia. M-am apucat sa citesc citeva in intregime, dar acolo era o problema cu frecventa insemnarilor, adica multi isi actualizau rar blogurile, cam o data la 2-4 saptamini, in fapt reteta "ideala" de a-ti pierde cititorii, care in intervalul pina la urmatoarea actualizare au timp berechet sa-si gaseasca altceva de citit pe internet. Pe vreme aia nu existau fluxurile RSS ca acum, astfel ca la un moment dat am renuntat sa mai citesc blogurile AG pentru ca ma saturasem sa vizitez forumul si sa vad ca blogurile pe care le citeam nu au fost actualizate. Asa ca am facut o pauza mare de tot de citit bloguri si m-am reapucat doar anul trecut, cind m-am gindit sa fac o lista cu cele mai bune din ele. Evident ca am fost surprins neplacut cind am aflat ca forumul AG isi inchisese sectiunea de bloguri, dar pe de alta parte imi dau seama ca un forum nu poate fi cea mai potrivita gazda pentru niste bloguri, deci pina la urma decizia a fost cumva indreptatita.

    Am bagat in lista de pe situl meu si blogurile de pe forumul AG tocmai pentru ca mi se par extrem de valoroase si ar fi pacat sa se afunde in uitare, adica sa nu le mai citeasca nimeni. Acuma si eu trebuie sa recunosc faptul ca selectia facuta de mine e poate subiectiva si nu se bazeaza pe citirea atenta a lor. In fapt am facut selectia destul de rapid citind din fiecare blog citeva insemnari "in diagonala", tocmai din lipsa de timp. Pot "sa-mi permit" cumva sa fac asta pentru ca am citit destula literatura si imi dau seama rapid cind cineva scrie bine. E interesant ca in citirea mea superficiala am selectat doua bloguri de-ale tale. Ar fi chiar mai interesant daca si in selectia de bloguri aflate in activitate te-ai regasi cu doua bloguri, asa cum am crezut eu initial, incit imi venea sa le pun unul linga altul, dar in ultima instanta am renuntat. Totdeauna mi-am pus intrebarea ce s-a intimplat cu blogherii AG pentru ca ar fi fost pacat ca ei sa-si fi incetat de tot activitatea. Probabil ca unii au renuntat sa mai scrie dar sper ca majoritatea s-au dus pe Weblog.ro, Blogger sau Wordpress si nu i-am redescoperit eu sau i-am descoperit dar nu pot face legatura intre blogurile lor de pe AG si cele actuale. Nu stiu ce sa-ti spun, eu in mod sigur daca as fi in locul tau as pune legaturi catre blogurile vechi, dar tu decizi ce vei face in final.

    Eu incerc sa-i promovez pe blogherii care scriu bine, asta e singurul motiv pentru care am facut lista. Nu sint singurul, Curtezana face si ea de vreo citeva luni o promovare in presa scrisa ( http://www.7plus.ro/ , sectiunea Blog ) , desi ieri a iesit un mic scandal pe tema asta ( http://tinyurl.com/39xlno / http://tinyurl.com/2p79x5 / http://tinyurl.com/2l7wyh ), in urma careia ea a spus ca va promova de-acum incolo cu precadere blogheri din afara Weblog.ro. E posibil ca vizita pe care a facut-o cineva de pe pagina mea sa fie tocmai a ei. Poate o sa-ti propuna si tie sa iti publice unele insemnari in ziar si nu vad de ce nu ai accepta, oricum ele sint publice pe internet. Oricum tu decizi in problema asta.

    M-am uitat azi pe blogul lui Suzi si am vazut ca si-a pus un contor de pagini de la Trafic.ro. Asa ca am vrut sa vad citi vizitatori are si am ramas uimit sa vad ca a avut maximum 6 pe zi. Este extrem de putin si asta din cauza ca blogherii nu sint promovati. Dar hai sa recunoastem, nici blogherii nu se promoveaza singuri.

    Cea mai simpla metoda de promovare este adaugarea in catalogul Weblog.ro. In acest fel insemnarile noi vor apare pe Weblog.ro la "Prospaturi" si in mod sigur se vor cistiga multi vizitatori de pe urma acestui lucru. As putea sa inscriu eu blogurile care nu sint in acel catalog dar ar trebui sa cer intii acordul blogherilor si sincer nu am chef sa mai stau la discutii cu fiecare. Asa ca am asa explic aici procedura, extrem de simpla dealtfel pentru ca macar tu si Suzi (care sper sa citeasca si ea comentariul meu) sa va inscrieti blogurile.

    1. Mergeti la adresa http://personal.weblog.ro/

    2. Faceti clic pe butonul "Adauga un feed RSS in aceasta categorie" (buton rosu in josul paginii).

    3. Apar doua cimpuri :
    "Numele blogului" : in care trebuie completat numele blogului (vi-l alegeti singure)

    "Adresa feed-ului" : in care trebuie completata adresa fluxului RSS care e urmatoarea :

    http://uvedenrode.blogspot.com/feeds/posts/default

    respectiv

    http://suzi-suzi.blogspot.com/feeds/posts/default

    4. Dupa completarea celor doua cimpuri se apasa butonul "Trimite".

    De acum incolo ori de cite ori veti publica o insemnare noua ea va apare (prescurtata, bineinteles) si in pagina : http://www.weblog.ro/ le sectiune a"Prospaturi".

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. comentariul 2 i-a apartinut lui suzi si m-a rugat sa-l sterg, nemaifiind de actualitate.
    nu stiu exact de ce ma pasioneaza sa ma citeasca mai multa lume (narcisism, banuiesc), oricum m-am inscris pe weblog ro cu blog-ul asta, urmind pasii scrisi de tine:)

    "E interesant ca in citirea mea superficiala am selectat doua bloguri de-ale tale"
    mi-am regasit cam toate weblog-urile de pe ag, unul in lista ta, restul din link-ul cu arhiva. pe vremea cind scriam acolo (acum nu mai intru deloc, ma tine prea prinsa blogosfera, cind am timp de net) ma lovise boala clonelor (ca de altfel pe foarte multi de pe forum), de asta am si avut atitea asa-zise jurnale, unele experimentale, ma chinuiam cu proxy, aveam o groaza de treaba.
    de cind cu blogspot-ul, am tradat cu unul pe wordpress, in lista mea de link-uri, pe care nu prea am activitate. ca-mi ajunge unul de fapt. :)

    "Ar fi chiar mai interesant daca si in selectia de bloguri aflate in activitate te-ai regasi cu doua bloguri, asa cum am crezut eu initial, incit imi venea sa le pun unul linga altul, dar in ultima instanta am renuntat."
    ce-ai vrut sa spui aici?
    am avut banuiala ca ai crezut ca uvedenrode si suzi ar avea acelasi autor, dar cum am aflat ca ne citesti pe amindoua de pe postul ala de pe jaguar (am dat link-ul in post) si acolo era tocmai vorba de clone, ma gindesc ca poate n-am inteles bine.

    cu traficul lui suzi de pe trafic.ro este un mare mister, suzi are in general mai multe vizite ca mine (mai putin azi, ca la mine au curs); zic asta, pentru ca eu la ea n-am vazut link pe trafic.ro, ea sustine ca are, nu mai reiau, intru doar din greseala la ea, ca sa nu lesine netul, asta e. oricum, azi de exemplu, ea are 1 vizitator, ceea ce mi se pare super ridicol, pentru ca are citeva comentarii, a si publicat, am intrat si eu si poate si tu. si tot ies de-o mina. :d
    statcounter si trafic.ro oricum nu pica minunat unul peste altul,la ora asta aproximativ 21:33 am pe statcounter 101 vizitatori unici (aproape imi ating recordul de acum citeva luni), iar pe trafic.ro am 74. care e o mica mare diferenta.
    in plus, uitindu-ma la cuvintele cheie din trafic.ro gasesc zilnic 1-2 cautari care nu sint listate pe statcounter.
    asadar adevarul e undeva la mijloc.
    in final, muntealb:), eu chiar iti multumesc (iar o sa spuna gurile rele ca-s pupincurista:D), ma bucur cind gasesc oameni entuziasmati (chiar si de prostiile mele), oameni care au un proiect si se tin de el si incearca sa ajute si pe altii (sa fie promovati).
    te mai astept:), a fost o surpriza foarte placuta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, initial credeam ca Vio si Suzi sint aceeasi persoana. E o intreaga discutie despre clone si eu insumi "ma fac vinovat" de folosirea lor atunci cind postez comentarii. Insa de obicei dupa un anumit timp renunt la o anumita clona si fac publica adevarata ei identitate, desi pentru multi aceasta nu mai era demult un secret pentru ca nu stau sa-mi modific stilul de a scrie si parerile in functie de clona utilizata la un moment dat. Si nici nu incerc sa descopar cine este clona cui, mi-as pierde timpul degeaba. In fapt exista clone "bune" si clone "rele" in sensul ca un autor poate scrie bine mai multe bloguri si atunci se cheama ca a produs clone bune (si eventual greu de depistat) sau poate scrie bine un singur blog si alte citeva bloguri mediocru sau chiar prost. In aceasta ultima situatie am intervenit eu citeodata si mi-am exprimat parerea (in mod civilizat) ca autorul respectiv ar face mai bine daca si-ar concentra eforturile asupra blogului bun, abandonindu-le in acelasi timp pe celelalte. Dar situatia e mai complexa, uneori autorul isi creeaza clone pentru simplul motiv de a se relaxa sau de a incerca sa vada cum se descurca cu alte personaje. Poate ca asta e de fapt motivul pentru care echipa de la 7plus (Curtezana, Abjectu, Zan ?) creeaza cite un blog nou aproape lunar. Oricum fiecare isi petrece timpul si isi cheltuieste energia intelectuala cum doreste. Eu citesc bloguri-clona daca sint bune, iar daca nu sint le evit, nu ma apuc sa postez comentarii negative pe ele.

    Miine sper sa pot scrie ceva mai multe despre trafic si metodele de crestere a lui.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bai Zorro ma simt neglijata, ai ales cam toate jurnalele inchise de pe ag numai al meu nu.
    Chiar asa de rau?
    fosta mara

    RăspundețiȘtergere
  6. na maro, nu le-a pus chiar pe toate, hai sa fim seriosi...
    si selectia e subiectiva, ce sa-i faci, asta e definitia.
    :)
    da' nu fi tu necajita de asta.

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog