duminică, 21 ianuarie 2007

Post despre servetele si la ce le folosim cind sintem raciti (adica avertisment, post gretosel!)

Tura asta mi-am batut recordul la sters nasul, asa ceva n-am mai vazut. Ciiind ziceam ca gata, azi is fresh, trageam niste concerte la trombon, de nu stiam cum sa mai baricadez usa, ca navaleau aia de la filarmonica sa ma ia la spectacole.
Si la un moment dat am avut o discutie cu P. (noi purtam o gramada de discutii, dupa cum bine v-ati dat seama, desigur, doar cei care v-ati hotarit sa cititi acest post si ati ajuns deja aici:D) care m-a intrebat cum imi curat eu nasul. Pai simplu, suflu, neica, nu ma-ncurc!
Bine, dar cureti ambele nari simultan?
Logic!:O
Ai incercat si separat?
Esti nebun? Vrei sa-mi explodeze capul? Tu asa faci?:O
Pai da, ca asa m-a invatat mama cind eram mic, ca-mi tinea servetelul si imi bloca o nara si apoi pe cealalta.

Ah si-am intrat in niste dilemeee si am intrat si pe net asa putin si paf am intrebat pe cineva bai nu te supara tu cum iti sufli nasul. Si mi-a zis ca P. Eu sa lesin! Si m-a asigurat ca un alt cineva face la fel. Vai!
Deci deja sint 4!
P. mi-a spus ca ar fi si varianta ca ei 4 sa fie singurii. M-am oprit aici din cercetarile mele amanuntite, fiind eu o fata fina si o doamna bine (ma tem ca tot uitati, de asta pomenesc asa de des!).
Am suferit ca poate intreaga mea viata, 28 de ani si-o idee asa, mi-am suflat nasul eronat! Cine stie ce alte lucruri le fac la fel! Si nici macar nu stiu! Si nici n-o sa aflu, ca nu intru in detalii, ha!

Oricum am incercat azi de doua ori, cu foarte multa emotie si timiditate. Ah, neinteresant. Noi, adevaratii, o facem dintr-o miscare!:D

PS si mai gretos:
:D
Tineti minte de la orele de desen cind indoiam foaia pe jumatate si turnam un brat de culori din alea la tub si o presam foaia si apoi o desfaceam si ieseau uneori niste fluturasi foarte frumosi?
Ei bine, am avut un servetel cu un fluturas. Neintentionat! Oricum, estetic.
Si raceala este o arta.

LE N-au ambitie astia din politica daca nu vin cu scandalul servetelul, ca asta cu biletelul este asa, o joaca de copii.

5 comentarii:

  1. si eu suflu tot alternativ
    te-ai gindit vreodata sa usuci servetelele pe calorifer si dupa aia sa le pictezi in culori de primavara?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am fost de mic invatat sa suflu mai intai o nara si apoi alta, ca cica e mai bine, nu faci nuj ce presiune etc. Da' nu s-a prins nimic de mine, fac parte din tabara "adevaratilor". :)

    RăspundețiȘtergere
  3. se sufla separat, na :P
    ideea e ca sufli mai cu spor asa si
    este si efortul mai mic :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu imi suflu nasul ca P.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bai Vio, eu suflu mixt. Incep ca tine, termin ca P., iar ca tine and so on. Pina nu mai ramine nimic.

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog