duminică, 21 ianuarie 2007

Cum m-am hotarit sa nu fac copii*

astazi despre pedofili (asta a fost un avertisment, oricum o sa ma abtin de la detalii, sper)

Paranoia poate atinge in anumite momente cote inalte, cum s-a intimplat cu mine acum vreo doua seri cind m-am uitat ca hipnotizata la nu stiu ce emisiune reportaj pe vox despre pedofili, copii rapiti, sado-maso, din astea. Vai!
Si mi-am pus atunci foaaarte serios intrebarea daca da sau ba.
Ca si-asa aveam gindurile mele destul de pesimiste, ca atitea razboaie si teroristi si nebunii aia care trag cu pusca in scoli si calamitati naturale si anturajul si dezamagirile, incit o emisiune asa de educativa a lovit la tinta.

A doua zi in pat m-am uitat fix intre ochii lui P. :) si i-am zis stii, nu cred ca vreau sa am copii. El a zis cred ca nici eu.
AHA!!! Pai ziceai ca vrei! Pai daca tu nu vrei, eu ce pot sa fac?
Si a ramas ca mai vorbim peste vreo trei ani.

Visasem intre altele ca o tinara speranta a blogosferei disparuse si eram sigura ca e prinsa de vreun psihopat, dar n-am putut sa ma implic foarte tare in cautarea ei, pentru ca aveam de descilcit niste ite sentimentale proprii, de nu-mi vedeam capul.
De miine visez doar pentru mine. P. e scurt la un job de tinut locul cuiva si cind e gata cica ne ducem la ziua braziliancei Ana. Sper ca nu pina prea tirziu, nu de alta, dar miine e luni.
Se deschide piata. Muncii.

LE Cind a fost cu Saddam nu mi-am exprimat opinia ca-s de acord cu ce i-au facut sau nu. Dar pentru pedofili si restul categoriilor enumerate la paragraful unu si restul de teapa lor as nascoci niste chestii de-un sadism atroce, jumulit pielea de pe ei, lasat la vindecat, chestii de-astea care sa le lungeasca viata si sa-i chinui in public, asa, sa li se ia gindul la alti visatori. Ma rog, pe masochisti i-ar aranja, ramine sa mai meditez.:-S

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog