miercuri, 17 ianuarie 2007

La ceas aniversar (2 cred)

Cind ma gindesc la statisticele mele din 17 ianuarie 2007, dragii babei, parca-mi salta si-acu' inima de bucurie, o sa zica vio peste veacuri nepotilor. :D
Am incheiat ziua cu 109 vizite unice, conform statcounter, multumesc celor care m-au legat si m-au click-at, misiune implinita, aceste cifre ma obliga la mai mult:D (n-am baut nimic, desi s-ar cere!), lasind la o parte cautatorii de comori in google care aterizeaza unii dintre ei doar ei stiu cum aici, lasind la o parte faptul ca mi-a picat conexia de citeva ori si apar ca unica de fiecare data, am impresia, totusi e ceva colosal pentru o pitica de gradina ca mine, multumesc Michael, multumesc mama, multumesc la toti fanii mei, multumesc celor care ma injura, sper sa-mi fie de folos, multumesc nu in ultimul rind lui Dumnezeu(l blogosferei) (cine crede ca e blasfemie, se ins(e)ala) si iar nu in ultimul rind lui Muntele Alb, datorita caruia, si lui Suziii pentru partea tehnica, mi-am pus pe blog si productiile de mare valoare artistica de pe forumul ag, basca poeziile.
Sa traim!
P., ai lav iu!

7 comentarii:

  1. multzani si sa fie intr-un ceas bun!:)
    inchin aceasta cupa de sampanie indulcita de laptele victoriei!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamna, sa bem impreuna, la Gallo BOracho, colt cu nu stiu ce in Frankfurt, eu am jda mii de clickuri pe blogea azi, asa ca apfelsaft fermentat la tat cartierul!la mai mare si de calitate!

    RăspundețiȘtergere
  3. va foarte multumesc domniilor voastre!!!!

    monik, sa-ti traiasca si tie (am vazut ca ai venit din blog-ul tau, totusi n-am depistat blogroll-ul:D), momentan mi-am ingaduit un pahar (doua trei:">) de Prosecco, daca esti prin FFM, cu mare placere, desi nu pun gura pe appelwoi:)

    RăspundețiȘtergere
  4. daca nu ai depistat, e rau,,,nu bei apfelsaft ci vad ca cine stie ce schnaps???deplang situatia si te invit la nu stiu ce BarCelona, dupe Zeil, cand oi mai trece,dar slabe sanse, am ucis teutonul din memorie:)vivat rumania dodoloatza!

    RăspundețiȘtergere
  5. gata monik, m-am elucidat!
    nu cunosc crismele din ffm, dar vai prosecco nu este jnaps! am mai zis (mai tirziu e drept cred) ca e vin spumant sec. or mie imi place vinul dulceee:)
    oricum, in caz ca, fa un semn cu ochiul inainte:)

    RăspundețiȘtergere
  6. apai eu am spus schnaps generic, tu:((prosecco mjusai sa fi fost ceva sec.///eu beam porto, commanderia si lacrima lui ovidiu, pe vremuri:)
    bine,atunci mergem in Wiesbaden sa ne jucam firfireii la cazino, sper sa nu sfarsim ca Dostoievski, care a plecat Lefter Popescu de acolo:)

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog