sâmbătă, 13 ianuarie 2007

Family saga

I-am imprumutat azi Angelei volumul de Marquez si a ramas paf de asemanarea cu Ingwar.
Am povestit de Romania, de carti, am participat la conversatie in principiu cu poftiiim? ca auzul imi joaca feste, avind in aceste zile de ianuarie capul in butoi... si am aflat totusi ca o ruda de-a ei scrie povestea familiei.
Mama Angelei a fost norvegianca si ruda asta (n-am retinut ce e, verisoara de gradul doi parca) a documentat pina pe la 1600 si ceva, cu cavaleri, cu curtea regala engleza si asa mai departe. Pina acum sint trei volume parca, al patrulea netradus in germana, cu poze si nebunii. Data viitoare sper sa fiu mai pe faza si sa aflu numele autoarei (am sapat in amazon, dar neam sa-mi sune ceva cunoscut) (in cazul ca am inteles bine si nu e un el, var etc.)
Ultimul volum aparut a ajuns cu istoria pe la strabunicii Angelei. Cica familia lor e imprastiata prin lume ca nisipul, Canada, State, Mexic, India, Germania:), Franta, Norvegia! :)

M-a fascinat toata treaba asta. P. inca n-a fost in Norvegia. Am vazut poze, sint niste peisaje, maiculita!
Cica unii norvegieni inca ii iubesc pe nemti de nu mai pot, asa ca daca bati la usa unei pensiuni, te poti trezi sa-ti spuna pa daca iti vad numarul de la masina. Nu stiu daca astia sint exceptia, daca ceilalti sint exceptia, tolerantii, sau daca sint fifty-fifty.

Un link, pentru ca fredonam prin camera un cintec vechi si inca nu am scos castile si boxele de prin nu stiu ce sacosa in care zac de la mutare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog