marți, 16 ianuarie 2007

Des choses 22

Am observat ieri ca la draguta mea sosetuta stinga aparuse o gaura minuscula. Azi dimineata se marise. Nu-mi amintesc de cind n-am avut sosete rupte! Ori sint mai rezistente textilele din ziua de azi (desi blugii tot praf se fac la un moment dat), ori unghiile mele nu mai sint asa de performante ca in tinerete. Alta explicatie nu gasesc.
Oricum imi pare groaznic de rau de perechea asta, ca era pina la genunchi, cu dungi orizontale bleu si nu mai stiu de care (gri probabil si inca ceva) si cind le incaltam aveam impresia ca sint din nou o fetita!
Recunoasteti ca e o mare drama, caci nu ma vad cosindu-le. Mda.

Astazi s-a implinit a 5a zi de concediu medical, neplatit. O mare bucurie.

Am aflat cum o cheama pe scriitoarea norvegiana, Toril Brekke. I-am gasit niste romane traduse in germana, nu cred ca e chiar ceea ce ma interesa. Poate pe P., in fond e ruda cu el.:)

Am ramas aseara dupa ce mi-am contemplat soseta, am ramas deci in continuare la parter sa citesc pe canapea. Unde am si adormit si n-am avut nici cel mai mic chef sa ma cocot doua etaje pina in pat. La un moment dat a aparut si P. pe canapea, n-am incaput amindoi, ca nu era desfacuta, mi-am cerut scuze ca-s prea frinta sa urc. El a dormit foarte prost, eu am dormit cu stresul ca o sa visez urit si n-o sa aive cine sa m-auda si sa ma consoleze.
Azi ramin la etaj. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog