marți, 16 ianuarie 2007

Cinci mii de secrete

Dat fiind ca m-au taguit ambele amindoua si Alma, si Ionuca, (alfabetic si cronologic), na, nu stiu, o sa incerc sa vad ce mai gasesc, pentru voi.

1) (asta cu inceputul numerotarii a fost usoara) (am mai zis-o) am fost un fel de fana Michael Jackson. Fara comentarii, pliz. Eram deosebit de tinara, imi place sa cred.
2) (pe bune, cu numaratul sau numerotatul stau mirific!) am citit o gramada de carti de Paulo Coelho. Imi cer scuze pe aceasta cale de la neuronii mei ca in timpul ala n-am citit altceva, dar poate sa ia micutul orice premiu extraordinar literar, eu nu mai pun mina pe el.
3) (idem) am copiat la bac la geografie. (na, mi-a fost frica, da' a mers, plus ca nu stiu de ce am copiat, ca stiam ce-am copiat... da' na!) (am luat 9 si ceva)
4) era cit pe ce sa experimentez primu' sarut (!) in tabara la Eforie Nord, cu numitul Costin din Birlad, care nu era din tabara si fuma pentru digestie (eu fiind anti-fumat groaznic atunci, aveam si-un talisman, da?), care acest tinar m-a intrebat in poarta taberei iti place sa fii surprinsa si io i-am zis languros, da, da' nu cum vrei tu sa ma surprinzi si m-am carat in camera.
5) dupa primul meu sarut (!!!) era sa-l sugrum pe autor, din dragoste!
6) (ce repede au mers astea doua ultimele) vai ce zic acumaaaa : cind eram tinara frageda:D, da' ca la un 12+, avea mama prin dulap nu stiu ce valuri de material de la o matusa si ma apuca pe mine vara boala costumatiilor indiene din India si foarte frumos ma imbracam in sari! si ma uitam in oglinda. eram rapitoare, de asta va pot asigura.
7) prin clasa a 5a, cind toata lumea avea gagiu/gagica sau in fine preferinte din clasa, scoala sau vecini de bloc, eu am venit cu o super inventie, Ungureanu Paul, care chipurile era un flacau din Medias si-l cunoscusem la bunicu', deci da? Ei, si cind ne jucam flori fete filme etc. paf veneau si-mi ziceau alege intre U.P.1 si U.P.2:D si marele secret a lui U.P. era un coleg de clasa care imi placea mie (da' n-as zice ca eram indragostita, pe care-l cheama Prundeanu Radu. B., te tai cu lama daca te rizi!!! :D
8) mi-am terorizat telenovelistic telefonic cea mai buna fosta prietena, fiindca se dadea la gagiul meu. si chiar dupa ce a fost gagiul ei, eu tot am sunat-o noaptea pe la 2-3-4 si i-am facut intreaga familie sa clacheze nervos. pai nu?! (vai, sper ca nu citeste pe-aici!!!)
9) am vrut sa scriu un roman despre viata mea cu P., dar se intimpla atit de multe si ne ridem ca prostii asa de mult, ca uit tot ce mi se pare romanesc. da' poate ma apuc acum sa dictez pe noul meu telefon ultramegacool si astfel o sa raminem in istorie (caut acus un cuplu amorez potrivit).
10) tot cu P., cind eram noi fresh la inceput si vazusem in primul week-end aproximativ filmul ala cu Cum sa te desparti de el in 10 zile, mi-a reusit aceeasi miscare fix la 10 zile as zice, fara s-o vreau. doar ca ne-am impacat a doua zi dimineata, scaldati in lacrimi amindoi. ah si de-atunci nu ne-am mai despartit.

io zic ca sa ma opresc aici:D

8 comentarii:

  1. io zic sa mai bagi, ca poate invata P. romanes si citeste secretele tale.
    nu ma leg de secretele cu numere mici! (indianca?! si eu!:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. iti place sa fii surprinsa....

    looooool, la naiba bre Vio, vrei sa mor cu zile?!? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Aia cu Coelho nu tine. Trebuia sa gasesti si tu ceva mai original. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu era Eforie Sud? Sau e vorba de alta tabara? Incerc sa-mi amintesc numele aluia de m-a pupat in respectiva tabara, o fi acelasi?!
    Hai mai, ca era fain Michael cel tinerel...

    RăspundețiȘtergere
  5. eram si eu maicalista, ma-mbracam cu rochia de mireasa a maica-mii si eram printesa, am copiat si la bac la geogra... :P

    RăspundețiȘtergere
  6. sa rad, sa nu rad...rad ma...rad cu lacrimi...

    RăspundețiȘtergere
  7. suzi, pot sa-i povestesc lui P. secretele mele, daca-l intereseaza. nu m-ar deranja sa mai invete un cuvint-doua pe romaneste pe alocuri.

    ionuca, :">

    zazo, eram tinara si nevinovata, ce-ai!:D

    iliuta, cita rautate!:)

    adi, eforie sud, cum zici tu, am fost simultan in tabara aia, deci aia e. nu stiu cu cine ai vrajit tu, parca cu craiovenii fura dana si dina. :) maical e un vis, oricum:)
    poanta e ca-mi placea fizic, ma tem, adica eram fana rau de tot (phii ce mi-a trecut, ptiu!).

    80a, :D
    credeam ca sint caz unic si singular:) la bac... adio originalitate:D

    B., fir-ai tu!:D

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog