luni, 2 aprilie 2007

Primavara si nebunie (Des choses 26)

Toate posturile mele ar trebui sa inceapa cu megadisclaimeru' a nu stiu daca am mai scris asta, da' am mai gindit-o pentru blog si nu tin minte si nici n-apuc vreodata sa ma recitesc integral:) (nici n-am incercat, de altfel)... Ma rog, cu exceptia putinelor chestii foarte actuale, daca-s intimplate ieri si eu n-am scris de joi, sigur nu ma repet aici.
Dar sa lasam:)

Am fost ieri intre altele in parc, nu la plimbare, adica P. s-a dus in padure sa alerge si eu am ramas pe diverse banci (in functie de soare) si-am citit. Intre altele, cam adio e-book-ul meu, nu din rea intentie, da' statul la computer si ne-pe-net mi se pare ciudat (imi pare rau!), iar in pat duc dorul cartii in format clasic, programul meu fiind stat pe net (cu tot cu computer:D) si facut diverse chestii aiuritoare si aiuristice si-apoi inchis si bagat in pat si rasfoit niste pagini efectiv.
Si-asa ca sa zic pa, ma bag in pat pe net, si-apoi sa ma deconectez, dar sa las magaoaia deschisa si zumzaitoare si sa ma apuc de citit asa in doru' lelii, nu stiu, inca nu se leaga.
Si culmea, am inceput o chestie pe care o am in format electronic chiar in romaneste, eu o citesc pe hirtie in germana, desi o traducere a lu Bukowski m-ar fi interesat foarte mult.
Eram deci in parc, m-am putut concentra frumusel si mi-am vazut de ale mele, cu pauze voite. La un moment dat au trecut doua tipe, le-am auzit gingurind (erau de fapt un el si-o ea) si au lasat in urma un parfum imbatator, ce sa zic, misto, nici macar nu pot spune daca ea sau el era dat/a mai puternic, cert e ca s-a dus pe apa duminicii orice urma de miros de iarba proaspata, muguri (astia miros?), copaci infloriti etc. si-a persistat in aer o adiere proaspata venind de la banca cea mai apropiata.
Chestia asta am mai experimentat-o in alt parc tot aici, pe linga un grup de cocoane ca la un 65+, iesite la promenada, care probabil ca-si turnasera tot flaconul in virful capului, sa nu care cumva sa-si piarda urma. Pai cred ca un ciine si-ar pierde mirosul cu astfel de stapini.
Mie mi se pare super taranie sa te dai din belsug si sa te duci la aer. Cred ca si la restaurant mi-ar sta in git mincarea daca cineva prin apropiere ar emana miresme prin toti porii, de ai avea impresia ca servesti friptanul (la nimereala) imbibat in No. 5 (tot la nimereala).
Ma rog, asa zic eu acum, neposedind nici No. 5, nici alte chestii scumpe, ca sa pot sa imi clatin cerceii si sa-i fac pe muritorii din jur mai fericiti si mai aproape de paradis. Probabil ca vorbeste invidia din mine.:P

Am dorit sa-mi verific de curind contul la banca on-line si am tastat foarte, foarte tacticos www.bancaxy.blogspot.com. Au! N-am apucat sa mai dau si enter, m-am prins pe la inceputul lui blogspot, dar sincer mi s-a parut vag amuzant si mai mult grav. Mda.

N-am murit zilele astea, in caz ca v-ati intrebat,nici n-am job nou, s-a intimplat sa ma doreasca mai mult la munci si m-am bucurat si-apoi am cazut lata, de am luat si eu somn la niste ore decente.

Acu' il astept pe P. cu limba scoasa, ca e pe drum spre casa cu pachetul meu trimis de mama:). :>!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog