joi, 26 aprilie 2007

Vio - mestera lu' peste

Nu va tin, n-am facut nimic din ce voiam, deh, ghinion, am dormit ca o prunca si-am avut o revelatie cind m-am trezit, dupa ce-l imbrobodisem pe T. sa ne lase sa ne uitam in tv-ul lui.
Si anume am apasat comutatorul rosu de la prelungitor si desteptul de receiver a inceput sa se miste normal. Si nici antena nu e dereglata de la frecusul de marti seara.
Na, ocazie cu care i-am dat sms misterios lui P. cu "avem receiver!:>"
M-a sunat instant emotionat mai ceva ca la cupa cupelor:P

Ei, da gata de-acum cu distractia. Sint in pofte de dulciuri, ca m-am tinut in friu in ultimul timp (mai putin 3 inghetate marti). Merit, plus ca-s foarte cuminte si de-o saptamina servesc uleiu' de masline dimineata, asezonat cu tinctura de galbenele, un vis.

Si diseara o sa ne uitam la Germania isi cauta nou' super model, unde eu iar o sa ma crizez cind o sa le vad pe (in ordine) Anja, Anni si Mandy. :D Si-o sa ma bucur ca o scirba ce ma aflu daca o sa dea pe una din astea trei afara. Tineti cont ca sint totusi generoasa si le accept pe restu' de trei.

Vai cit sint de imaculata!:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog