duminică, 8 aprilie 2007

Foarte de sezon!! (Suziii nu citi finalu'!!!)

Nu dati cu paru', am gasit iar un testulet cu ce carte esti si cum de data asta am iesit alta carte (extraordinar, nene, nu mai spune!!), ma lauuud! Si mai ales cu ce scrie acolo...!...




You're Confessions!

by St. Augustine

You're a sinner, you're a saint, you do not feel ashamed. Well, you
might feel a little ashamed of your past, but it did such a good job of teaching you
what not to do. Now you've become a devout Christian and have spent more time
ruminating on the world to come rather than worldly pleasures. Your realizations and
ability to change will bring reverence upon you despite your hedonistic transgressions.
Florida will honor you most in the end.



Take the Book Quiz
at the Blue Pyramid.


Asa, si la o domnita pe net iaca-ta neste muzici romanesti care-mi zgirie momental in mod placut timpanele (actualmente Aprinde o tigara a lu' Cristian Vasile).

6 comentarii:

  1. aşa, doamnă: hedonistic transgressions?!!

    RăspundețiȘtergere
  2. io is Dragoste in vremea holerei.
    Si parca mai aflasem asta o data!

    RăspundețiȘtergere
  3. am raspuns la 6 intrebari cu doua variante de raspuns si deja mi-au zis ca sunt "deeply confused" :) eu sunt Zgomotul si furia ... hm

    RăspundețiȘtergere
  4. hiacinto, invidia nu-ti vine bine:D:PPPP

    ano, iac-asa ai tu noroc de fiecare data!

    janie, parca prima data fusesem si eu asta, sa verific, da, exact! da nu era doar de rau, doar ca m-a dezamagit asa vag pe alocuri, plus ca acum uite ce coperta misto mi-au dat!:)

    pin-acu n-am citit-o decit pe ana, ca sa zic asa. si nici nu sufar foarte tare:)

    RăspundețiȘtergere
  5. intr-adevar, coperta e mai misto, dar primul rezultat e cel care conteaza, nu poti sa dai inapoi!

    RăspundețiȘtergere
  6. ah, janie, nu mai zi la nimeni!:)
    poate m-am schimbat intr-asa un haaal!:D

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog