joi, 12 aprilie 2007

Cea mai proasta carte


Nu e o carte mica la jocuri, e una pe care am citit-o eu cind eram in formare. Dupa ce ca m-am incumetat la ditamai valizele, am mai si invatat prostii, ca eram mica si alegeam ce credeam eu ca mi s-ar potrivi.
Si m-a lovit, ca o ghiulea, zi de zi.
De fapt, o sa ma gindesc la asta miine. Ca asa facea Scarlett, care Scarlett e o eroina dintr-un roman mare, este fermecatoare fizic in filmul in doua parti (era zgiriiat dvd-ul, mare drama), isi urmareste interesu' cit poate ea de bine, mai da chix pe ici pe colo, dar este memorabila, trendsetarita:P si da bine la public, facind victime numeroase in rindurile sensibile de ambe sexe.

Iac-asa mi-am ales eu motto eronat in viata. Si mi-a ramas adinc intiparit in terminatiile nervoase, de parc-ar fi in mine dinainte de-a fi eu eu.
Pe aceasta cale doresc s-o dau in judecata pe doamna Margaret Mitchell sau pe urmasii ei pentru daune incalculabile, dar pretaluibile.
Pentru ca in principal din cauza acestui principiu nesanatos imi amin mereu viata pe miine.

4 comentarii:

  1. Aceste cuvinte ne doare!!!
    Scarlet se gindea miine la lucrurile care nu-i conveneau ei cind nu ieseau lucrurile cum se chinuise ea o zi intreaga! Dinsa era tre tre fatighee cind se hotara sa dea shutdown, nu da vina pe ea! Au ce m-ai lovit de dimineata! Dar o sa ma gindesc miine la asta!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. si tu ai citit cartea cind erai mica si nestiutuare:D?
    da tu, asa e, io n-am contrazis acestea, decit ca mi-a distrus viitoru luminoz, care nice eo nu ma gindez la ce ma duare, ca puate miine nu mai ma duare, ma-ntsalegi?:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamna Vio, io am cetit cartea asta dupe ce revenisem cu gratie din armata, in '90 in aprilie. Acum multi ani. Si mai era una in acelasi spirit, una de-i zicea parca "vin apele", despre musonul indian care deprima inglejii. Acolo motto-ul era "ploaia se va opri miine, se va opri".

    Apoi am trecut pe la fowles, la eco, la camus, la rilke, la kafka, si apoi mi-am zis ca n-am nevoie de motto. Ca si miine e o zi, ce dracu.

    RăspundețiȘtergere
  4. domnu 14 aprilie, ce sa zic, o zi mare in istoria omenirii:)
    putini cetateni contemporani a mai facut armata, parerea mea.
    da ma bucur ca v-ati lecuit de motto, care motto nu e necesar ci e doar asa de moft si pentru unii ca sa mai amine pe miine ce nu face az, ma-ntsalegeti sper

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog