vineri, 6 aprilie 2007

Despre urari*

Ce scriu mai jos tine de educatia mea proprie si personala, mai mult sau mai putin reusita.

La mama acasa se zice La multi ani de ziua ta, de ziua ta de nume si de Anu' Nou'. A, si 8 Martie!:D Nu tu Craciun, Pasti si alte sarbatori religioase. La cununii civile si/sau religioase se zice Casa de piatra, chestii cu sa fie ceasu' bun, swatch etc.
La Craciun si de Pasti (cer mii de scuze, imi displace Paste, asa ca io merg pe finalul in i) se zice Craciun/Paste fericit. Mie chestia asta nu prea imi place, asa ca trintesc cu drag Sarbatori fericite.
In Nemtia urez Zile libere vesele (Frohe Feiertage), ca nu stii niciodata de unde se iveste evreul sau musulmanul s.a.m.d. si e zi libera de la stat, asa ca aia vrind nevrind nu merg la munca.

Doresc sa precizez ca urarile cu lumina in suflete si blabla-ul poetic care se practica de Craciun mi se par total pe linga, ca treaba cu steaua o fi ea la locu' ei, da' dupa stiinta mea se zice ceva de lumina la Pasti, cind e cu "veniti de luati lumina".
Povestile cu toate dorintele sa ti se-ndeplineasca, sa ai bani cita frunza si iarba, sa iti cumperi numai haine de firma etc. etc. plus ca sa fii iubit si respectat le accept de zilele mele si la Anu' Nou. Si la rigoare de Craciun.
Nu cred in iepurasu' de Pasti, desi il practic, pentru ca l-a adus P. si mi-e drag de el. Da' la mama acasa n-am avut iepurasu', asa ca e la fel de vrajeala cum e si cu valentinu.

Bun, acu' pe tata meu l-a chemat nume de floare, sa zicem ca Ghiocel. Si l-am sunat io intr-o zi de Florii sa-i zic La multi ani! La care el s-a dat durduliu si mi-a replicat Da' ce, azi e Sfintu' Ghiocel? Mhhh aaa....:-s
La un Pasti am omis sa-i telefonez sa-i urez Sarbatori fericite si am tot aminat-o, pina cind s-a dus ocazia si m-am facut si eu ca ploua. U, tata era suparat si mi-a reprosat ca nici macar nu l-am sunat sa-i zic La multi ani de Pasti! Pai nici n-aveam de gind!:O

Da' m-am revansat la un Revelion cind nu stiam daca sint treji sau nu si totusi am indraznit si mi-a multumit si mi-a spus ca-s un copil bun.

La final, mai zic ca nu ma omor dupa salutul Hristos a-nviat!, practicat la mai mult de trei zile dupa Pasti si cred ca ma fofilez sa zic Hristos s-a inaltat cind e cazul.
Imi pare rau.

Oricum abia astept sa-l testez pe P. daca mai stie sa spuna Adevarat a-nviat! de anu' trecut. :)

Pe final, total neasteptat, va doresc tuturor Sarbatori fericite!:)


*cu disclaimer, clar, ala de l-am scris acu citeva posturi.

4 comentarii:

  1. Sarbatori fericite! si voua! si la cat mai multi Iepurasi
    :P

    RăspundețiȘtergere
  2. :)
    mmmm!:)
    la multi ani tu poesico himerica:D!

    RăspundețiȘtergere
  3. as vrea si io o leapsa :) ca mie nu mi da nimeni:)

    te pup, Pasti cu bine. Merge?

    RăspundețiȘtergere
  4. depinde din ce sens te uiti:)
    o sa ma gindesc la lepse, intre timp mi-am uitat datoriile:D

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog