marți, 24 aprilie 2007

Doua trenuri si-o gara

Vad ca sortii tin cu mine invers cronologic, vine asa, ca ieri m-am urcat in autobuz sa ma duc cu baietii care urmau sa vina intr-un satuc uitat de lume pe linga Frankfurt si soferul s-a scremuuut sa nimereasca supercodul destinatiei cca doua minute, de mai aveam o mutare si pierdeam trenul si asta insemna sa mai stau 30 de minutele in gara. Probabil si restul calatorilor din autobuz s-au bucurat mult ca am urcat eu si am incurcat niste socoteli pe acolo. Na, in naivitatea mea, mi-am zis ca daca n-am apucat sa-mi iau bilet de la automat, nu-i nici o scofala, e fix tot aia.
Pe drum mi-a venit in cap sa citesc, dar nu mai fusesem de secole in oras cu trenul si m-am uitat si eu la primavara de-afara si una-doua am si ajuns.
Ne-am intilnit si probabil va urma un post doar cu ziua petrecuta cu ei:) si-apoi i-am lasat la masina, am inhatat cadourile si dusa am fost.
Am mers ca la un 7 minutele pina in statie, de unde urma sa iau iar trenul, ma rog, baietii ii tot ziceau metrou, ca merge si pe sub pamint, in fine.
Cascind eu asa gura si nestiind la ce ora vine, mi-am imaginat ca am ceva de asteptat si ochisorii mi s-au ciocnit de-un nene care era imbracat foarte elegant, pareau toale scumpe, apoi m-am uitat si la figura lui, avea un cap iesit din comun de mare si l-am catalogat drept homosexual, dupa vorba, dupa port:)
In statie am asteptat 20 minute, iar timp de cascat gura grupa mare. Un flacau foarte sportiv, cu alura de Ronaldinho si de Prince in acelasi timp, cu tricou alb mulat si pantofi sport albi (imaculati), niste pantalonasi bejulii pina la genunchi, calcati iar impecabil, si o basca asortata (de fapt vreau sa zic de aceeasi culoare), fara un picior de fir de par pe picioare:), cu bratarica de aur la mina stinga si un siret cu un soi de colt de animal salbatic la git, basca o coama lunguta si creata, ah, o nebunie, de asemenea barbierit intens. Il studiam eu cu mare foc pina mi-a cazut iar fisa cu zgomot, aaaa, pardon, ma scuzati, daca io v-as placea pe dvs., n-as prea avea cautare eu la dvs. Na, se la vii:P!
La doua scaune distanta de mine, un nene in sfirsit normal:) citea. Ma holbez intens sa prind titlul, deh, boala grea. N-am reusit sa deslusesc de pe coperta decit primul cuvint, l-am mai masurat o data cu privirea!!!, perfect normal, pe parola mea. De pe cotor se desprinde titlul integral : Homosexuali. Lesbiene. Bisexuali.
Wow, asta se cultiva, e sociolog, sexolog, ma-sa, in fine, e destupat la minte, clar! Nu doar se minuneaza ca bou'-n tirg ca mine.
Mai trece vremea, mai era o mutare si venea si trinutsu' meu, ma uitam in jos inspre trenu' din statie (ca la 6 metri distanta de mine), cind vad o aratare de pantofi-ghetuta uriasi, adica o marime ca la un 45 lejer as zice, negri, cu virf ascutit si toc cui. Ridic privirea si dau de cetateanu' cu cartea de mai devreme pe post de carte de vizita.
Lumea in vagon isi dadea coate. Io ramin proasta ca iar, daca nu cunosc, inseamna ca nu exista. Si cind exista, cu ce se maninca?

Nu, nu ma fac lespianca:P
A, la urma am citit si eu si am depasit fragmentu' unde ma impotmolisem. Acu' nu va mai zic ce carte:D!

3 comentarii:

  1. Pupici tuh. Long tiiiime no see. Mai traim, mai traim? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. o gizaz ai chenot baliv mai aiz!!! pleccocu in persuana de shopaaar!
    ceaci brei?:)

    mai mai, ci sa facim si noi:)
    dvs.?
    n-avets blog?:D

    dor asa o-ntrebare, mai ai siretselu la mina?:D
    si inca una, ca-m da mina: mai stii sa-ti scrii numele pe usha ca pedeapsa?:D
    jeo tem com tujur:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Oi bre, s-a terminat siretselu .. din motive naturale, onor.
    Si ia zicetsi, iahu mezenger serviti?
    cgherasimescu
    :p

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog