luni, 16 aprilie 2007

O camera si-un film

In aceasta camera scrie Hilary Mantel. Banuiesc ca e o scriitoare, n-am auzit de ea, dar imi place camera. Sper sa scrie misto de-acolo.
Noroc cu Gramo si alti blogari, ca mai aflu si eu cite-o chestie pe ici pe colo. :) Alte camere de scriitori aici (de pe site-ul The Guardian).

Aseara am mincat din nou de la cea mai buna pizzerie din lume (parol!) si-apoi ne-am uitat la doua filme, primul mediu asa, pe-al doilea il recomand fierbinte. Il mai vazusem o data si m-am bucurat sa-l revad. E partial sinistru, dar nu l-as numi de groaza. Io sint cam bleaga si nu ma uit la filme de-astea pentru ca ma cunosc ca mor de frica, (de exemplu cind ii vad pe uritii din LOTR ma apuca senzatii amestecate:D) dar asta e mai altfel, ca sa zic asa, nici macar nu l-am pus pe mut, cum am facut cu alt film bun de gen (poate ce scriu eu aici sint chestii light pentru cunoscatori, nu neg!) pe care l-am vazut ziua la ora 15 si am tremurat din toti rarunchii si totusi mi-a placut.
Diferenta e ca in ala de aseara era vorba despre niste demoni care cica domiciliau in trupuri de oameni (deci nu vezi nici picior de monstru), iar in filmul ala cu Nicole erau fantome si aaa brrrr!

Sorry de cele cinshpe link-uri!:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog