joi, 26 aprilie 2007

Despre bai, progrese tehnice si sunete*

***
Am facut ieri o baie foarte misto si am de gind dupa ce termin cu acest post sa fac acelasi lucru.
Mai deosebit in toata operatiunea e ca bate soarele in cada intr-o parte si e foarte interesant de urmarit (parerea mea:O!) jocurile de lumina si apa de pe peretii cazii, plus aburii care se ridica (aburii mai si coboara? cind se lasa ceatsa?:D) ca un fum (iar o chestie foarte gindita!!!) si-s luminati asa, mai deosebit.
Si stau frumos si nenorocesc cartea aia care a transpirat la sauna.
***

Dupa ce-o sa-mi usuc peruca, daca nu dorm, o sa ies sa-mi cumpar revista saptaminala cu birfe cu vedete!!! Pai ce! Eu sa nu fiu la curent?:D
Da, asa se prosteste poporul.

In plus am inceput ieri si am continuat azi cu turnat link-uri in google reader si sint foarte incintata de el si ma simt de parca am descoperit lumea, desi stiu de existenta chestiilor astora de destul timp, da' bloglines-ul nu m-a prea incintat si nu mi-am imaginat ca alte chestii se pot prezenta mai misto.
Ma rog, partea proasta e ca iar sint de pe la 8 online (semnez condica cu incredere) si n-am facut mai nimic, ca sa zic asa.

80a mi-a trimis in bratul de muzici o piesa cu Ofra Haza care se cheama Kaddish si care este fenomenala (am gasit un adjectiv). Asa ca am solicitat-o sa-mi mai dea si acum am treaba.
Recomand fierbinte.
Cine doreste pe ym, sa zica doar.

Ma rog, ar mai fi foarte frumos sa mai misc nitel praful prin casa si sa scriu postul despre ziua de luni, ca de-acum s-au intors cu totii acasa.:)
*titlu foarte gindit!:S
LE *** nu ma-ntelegeti gresit:D, nu doream spectatori la baie:) da chiar e misto cu soarele, va recomand si voua la voi acasa:D

4 comentarii:

  1. oti daca tz-o dorejti
    http://www.youtube.com/watch?v=5hQ0OkcLKuE

    RăspundețiȘtergere
  2. ah, nasol de tine, nici eu n-am avut in ultimele doua locatii, da acu-s doamna, ma-ntelegi:)

    nu puteti sa va montati una? in sufragerie, in mijloc:D?

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog