luni, 16 aprilie 2007

Despre egoism, pe scurt

Cind eram eu mai mica si stateam la mama si mergeam la scoala, se intimpla sa vina aprilie si sa fie si Floriile si undeva si ziua mea si cam pe 1 asa mama imi spunea:
- Vio, ti-am luat cadou!
- Ce mi-ai luat?
- Pai nu-ti zic, o sa vezi de ziua ta!
- Pai si de ce mi-ai mai zis?
- Ca sa stii!
- :SSSSSSSSSSSSSS!!!!
Si mama pleca in treaba ei, eu cotrobaiam in toate cotloanele si uneori aveam noroc, alteori ascunzatorile gindite de mine nu picau peste cele ale mamei.

Simbata in pauza de prinz P. imi comunica:
- Am o surpriza pentru tine vineri!
- Ah da? Ce surpriza?
- Pai daca-ti spun nu mai e surpriza!
- Pai de ce-ai adus vorba atunci?
- Ca sa nu-ti faci alte planuri!
- Alte planuri decit ce?
- Pai ai sa vezi vineri! Hihihi pot sa vad sub fruntea ta cum sta la pinda curiozitatea! Hihihi!
- Aha! Deci mi-ai zis ca sa faci misto de mine! Oricum ai antrenament vineri!
- Dar doar pina la 21!
- Aha, deci dupa ora 21!
- N-am zis asta!
- :SSSS!!! Deci voiai sa fii sigur ca nu-mi fac planuri cu altcineva?
- Stii ceva, uita de supriza, a mai spus P.
Am continuat sa maninc mestecind si niste lacrimi de nedreptate si-am tacut un timp. Si-am si rumegat, cum foarte frumos se zice pe la noi.
Apoi am iesit in curte la soare, pe scaune, si i-am spus:
- Sper ca ti-e clar ca daca nu-mi spuneai de surpriza nu-mi imaginam ca nu te gindesti la mine sau mai stiu eu ce!
- Dar am vrut sa-ti fac o bucurie!
- Ma vezi ca ma bucur?:D

Si pentru ca sint deosebit de diplomata, am si aflat ce ma asteapta vineri. :D
Ramine de ghicit de partea cui e egoismul din titlu, ca eu nu stiu, sincer. :D

2 comentarii:

  1. pai si care e surpriza, ce ne tii asa?

    RăspundețiȘtergere
  2. pai nu pot sa spun, ca inca nu s-a intimplat si n-am certitudinea suta-n suta si nu vreau cumva ca sa va miiiint!:D

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog