duminică, 29 aprilie 2007

Week-end pasnic

Super fain in gradina la Dirk si Lena si mai vazusem si motanul din vecini chiar cind am ajuns, am servit o sampanie de bun-venit (!!) (da, vin spumant, pardon) si ne-am instalat la gratar fetele, iar baietii in fata Rezumatului zilei la fotbal (ofiliti, normal:D).
Fripturile si salatele au fost super, vremea grozava, radlerul a curs, au mai aparut inca trei cetateni, o Vio gravida (o alta, o cheama Viola), cumnata ei seamana cu Katie Holmes, parerea mea.
S-a lasat seara si o data cu ea racorica, m-am invelit sanatos intr-o patura de lina si-am motait afara. Ultimii trei au si plecat, noi am ramas acolo, am luat prima somn inainte de 12, Lena imediat dupa mine, flacaii au trancanit pina pe la un 6 dimineata.
Asa ca la 8 cind m-am trezit eu, m-am latit in gradina, incotosmanata bine, apoi am fost cu Lena la brutarie, satucul e tare chipes:D, chiar mi-a placut, stiam doar drumul pina la ei pina acum, e atestat documentar de 1200 de ani (!), am stat pina pe la 12 si ceva la soare, eu ascunsa de haine si cu ochelarii fumurii pe nas (m-am cam invatat cu ei).
S-a prezentat si motanul la apel, mi-a placut mult de el, dar speriat de bombe sarmanul...:)
I-am admirat florile Lenei (plus capsunile si ce alte nebunii a mai plantat ea) care sint foarte misto IN GRADINA (am apucat si sa-i spun parerea mea, ca se oferise sa ne cadoriseasca cu un ghiveci urias de margarete pe cind va fi gata terasa la noi si-am dat rapid pas), apoi s-au trezit si flacaii, si-au baut cafelele si ne-am cam retras, ei urmau sa aiba alti musafiri la ora 3.
Mi-a placut tare mult asa zisa iesire, cu toata linistea care-a fost si pasarelele si soarele si ce frumos am citit eu stind comod in scaunul de gradina si ca o mare mare inteligenta ce sint, mi-am dat seama in timp ce scriam postul asta ca m-am ars pe git, fiind partial descoperit (in general am tinut gluga de la hanorac putin ridicata, cu exceptii esentiale) si m-a si pocnit o vaga durere de freza, desi am fost sapcalita non-stop.
Deh. Trece. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog