marți, 24 aprilie 2007

Europa, sintem si venim!

Nu stiu daca va intereseaza, da' io n-am carte de credit. Adica nu fac cumparaturi pe internet si nu mi-a trecut prin cap in timp util sa comand o carte de-asta din plastic inteligent ceva mai devreme, pentru ca, doamnelor si domnilor microbisti:PP, inscrierile la bilete pentru Campionatul European 2008 sint duse. Si-au inceput sa vina raspunsurile.
Din toata trupa de fanatici prieteni ai lui P. pina acum are Brixi 4 bilete si noi:> doua. Tadam. Restul ori n-au inca rezultate, ori au primit negative.
Asadar, Basel, simbata 21 iunie 2008, here we come! U, si-asa n-am fost in Elvetia!
Sper sa joace Romania-Germania, ca sa ne dusmanim cu dragoste!:D
Si sa bata romanii, clar!
I-am pus in vedere lui P. ca daca-i vine ideea sa ma lase la cratita si sa ia vreun flacau in locul meu, in mod sigur vor juca Insulele Feroe impotriva Islandei. Sau asa ceva!
semneaza Mama Omida:D
PS: E 70 de euroi un bilet la categoria 3 (
Spiel 27, Erster Gruppe C - Zweiter Gruppe D Basel - Samstag, 21 Juni 2008)

4 comentarii:

  1. nici eu n-am carte de credit:(
    am distrus-o cu minutza mea dupa o criza dejoping, si-acu pling dupa ea dar nu nu
    e bine fara card de credit, n-ai grija, cashu e sfint!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ei lasa ca ma fac eu mare la loc:D:D:D
    si mare doamna in acelasi timp, spaima magazinelor!:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Hehehe, eu ca un barbat adevarat ce ma aflu as deceda subit daca n-as stii in care buzunar imi adasta cele trei platicuri de debit, de credit, si de primit. E drept ca uneori imi mai uit pin-urile, de-aia am nevoie de cit mai multe :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. da, io-s minoritara, am inteles:)
    poate ma supar si ma fac minotaura:D!

    oricum, se poate si fara, clar!
    nu c-ar fi rau si cu, imi imaginez...
    chestia asta cu pin-urile ma dispera, la mobil nu-l stiu si imi trebuie, adica il stiu dupa ce-l bat si-l uit in secunda 2 si tot bat altul la loc si ma abtin sa-l bat de 3 ori, astept s-ajung acasa si sa-l caut in acte.
    ma distreaza oamenii cu pin-ul in portofel:D

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog