luni, 2 aprilie 2007

Noaptea muzicii live

Am aterizat simbata putin dupa ora 18 de la munci, am intrat foarte fugitiv pe net, P. nu era, m-am cocotat in virful patului, tv inchis, cartea in brate, inca era lumina, am citit un ceas pe ceas aproape:), apoi am papat si ne-am echipat (adica luat aceleasi haine de la munca din nou, doar sint foarte constienta de aspectul meu fizic si-l valorific in diverse ocazii (cind dorm, spre exemplu, dar sa lasam aceste mici si mai mult sau mai putin false modestii)), am sunat la turci, ne-am intilnit cu ei la coltul strazii si-am purces in marea noapte.
Anume este o seara pe an cind de pe la 20 pina pe la aprox. 24 in diverse crisme din localitate se intimpla diverse event-uri! muzicale, formatii sau dj etc.
Ei si Vio voia musai la primarie la grupa 2 din lista alora, care urma sa facacavaruri (!) dupa un oarecare neamt Peter Maffay (parca, cica e din Transilvania, faceam misto ca o sa ma intretin cu el (cu Peter deci, despre care nu fusese vorba ca va fi prezent, dar ma rog) in romaneste) si deci tineam eu mortis sa-i vad si mai precis sa-i ascult. Lumile s-au minunat, de cind esti tu mare fana a lu nenea asta, eu urgent am dat pe goarna un mare slagar nemtesc pe care-l stiam de la sarbatorile cind lucram in cort si se auzea din jur muzica si am si nimerit-o periculos, cintam din alt mare muzicant. Ei, iaca, mare paguba. In fine, m-am plictisit copios ca sa zic asa:p cu o alta formatie, cei pe care-i doream cu ardoare intirziau sa vina, asa ca ne-am carat (ultimii din grup, P. rezistind stoic pe baricade, sa-mi faca mie mutrele).
Mai amuzant ca tot la primarie era anuntata prezenta si producerea:P unui cetatean (ala negru, pardon sincer!) de la Boney M si cind am intrat si ne-am pus brataricile de 10 euro (cu care intram peste tot) la miini, am si citit ca vedeta e lata in pat si in locul ei vine altcineva, n-am retinut cine, oricum, o alta mare celebritate.
Turcii lasasera vorba ca se duc in barul x, cind am ajuns si noi acolo era tixit ochi, asa ca eu am venit cu ideea (de altfel geniala) sa mergem la hotelul de shpe stele din siti, era si el pe lista locatiilor fierbinti ale serii si auzisem multe despre el, am vrut sa-l vad din interior. Am fost, era o plictiseala nonsalanta, ne-am carat.
Niste tineri tineri beti aruncau cu sticle intr-o statuie in parc, P. s-a crizat si nu mai stiu acum ce metode de exterminare a propus:), am fost in Havana, si-acolo era fuleala maxima si un slagarist ii dadea din gura latino si avea pletute si o basca cheguevariana, am stat fix 5 secunde, in curte aveau un stand cu bere si niste scaune, ca la bar, plus un stilp care incalzea cu gaz in partea de sus, n-am idee cum se cheama, dar mirosea vag agreabil a ceva incins (?!) cind am trecut pe acolo si m-am uitat si-asa mi-am dat seama ca venea caldura de acolo, nu stia nici P. cum ii zice chestiunii.
Am reusit sa comunicam cu turcii, erau si "parintii" lui P. in Peppers (adica Angela cu prietenul ei poreclit de je Igor (ca-l cheama Egon, deci merge uns)), ne indepartasem putin de tinta, eram pe Audenstrasse, era o gramada de lume pe-afara si un miros de friptane de mi-am zis vai ce bine ca nu-s musulmanca, m-as fi lasat purtata involuntar cu nasu' inainte.
Asadar am ajuns in fata la Peppers, se statea ca pe autostrada la ora de virf. L-am reperat pe F., era aproape de intrare, inauntru, dau sa intru, mesteru' de la usa mi-a taiat-o, e prea plin, nu mai lasam pe nimeni! F. a facut semn ca are si scaune pentru noi, minunat, am intrat, era o trupa de patru cetateni masculini de culoare, imbracati in costume negre si camasi albe, nu m-a fascinat foarte tare ce cintau ei, dar lumea (mai ales gagicile) era in delir maxim, se dansa, se hahaia, se aplauda, se cinta, alea alea.
Mai ales ca flacaii s-au si dezbracat la maieoase la un moment dat la care tre sa recunosc ca m-am rinjit foarte tare si ei aratau binisor (mai ales ala cu paru' scurt si fara ochelari de soare si cu maieoas negru:">), dar s-au apucat de dansat doua cabaline in fata mea si a trebuit sa ma cam strecor cu privirea, chit ca eram cocotata pe un scaun inalt.
Cel mai tare m-a amuzat o gagicuta care dansa foarte zvapaiat, ca sa zic asa, am cam ris de ea, saraca, banuiesc ca isi imagina ca danseaza foarte cool, dar isi cam arunca fundu' in spate, nu-mi dau seama cum as putea sa-i descriu stilul periculos de dans, era un vis si-o nebunie, am catalogat-o fara drept de apel ca e foarte, da' foarte dorita de altceva, cer mii de pardonuri celor pe care i-am oripilat aici.
Da' ea era draguta asa in felul ei cind statea linistita si bea din cola cred.
Apoi P. mi-a zis ca doreste acasa si eu sa mai stau, da' eram si eu cam turmentata de oboseala (am servit un radler si-o bere per total, deci am fost foarte foarte retinuta), el m-a asigurat ca baietii aia sigur se mai dezbraca dupa ce plecam noi, i-am lasat in durerea lor muzicala, am share-uit un cirnat pe drumul spre casa, l-am blefturit ca lasase lumina aprinsa si-am dormit ca o prunca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog