marți, 24 aprilie 2007

Mare drama mare!

Simbata mi-am luat cuponu' cadou si m-am dus a doua oara la magazinu' impricinat sa-l scobesc, sa ma fac super chipesa! Dupa ce ma apucase o vaga durere de sfecla dupa doua ceasuri de frecat arborele de mentosane si negasind nimic pe gustul meu princiar, am ochit niste sosete colorate-n dungi foarte vesele pin-la genunchi, le-am dus la casa si dusa am fost!
Dindu-mi seama cit de fermecatoare m-as putea face, am insfacat niste pantofi, sosetutele, o fusta, diverse aiureli clovnistice inclusiv margele si-am plecat in tirg, anume sa-l compromit pe P. in DD unde se afla sa vizioneze meciu', care prostii iar au pierdut, nu mai dau nume, dinsu' a fost distrus si n-am primit nice un conplement pentru super autfitu meu care a insemnat o mare lovitura de cutit in plecs data increderii mele feministice care se afisa ca o floare de primavara timpurie!

Stei tiund, ca momental is in pauza care se cam termina asa ca tre s-o cam intind.
Ciuus!

5 comentarii:

  1. data viitoare sa-i zici c-o sa mai ceri si alte pareri, huh, poate ma stringe de git dinsu tau:)!:>
    draaaga! te imbraci pen tine nu pen dinsu, ca asa ne-a zis noua dirigu nostru intr-a unshpea, ca tre sa fim sexi pentru noi nu pentru nespalatii aia cu care ne pupam la gardul scolii!
    intelegi?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. mai zi o dată, ţi-ai luat cu cardul numai şosete? exclusiv? :O

    RăspundețiȘtergere
  3. o suzi, mersi de sfaturi, io orcum stiu c-am fost fermecatoare, asa ca o clovnareasa, daca dinsu e-ncuiat la cap folbalistic, sa fie sanatos!:D

    hiacinto, mi-am luat doar o pereche de sosete, n-am terminat cardu, na, m-oi mai duce, poate mai la vara cind or schimba marfurile:D

    RăspundețiȘtergere
  4. moniko,
    o sa-ncerc, momental spal sosetele:)
    tre sa fiu in dispozitie si sa mai gasesc pe cineva sa faca pe fotografu, ca-n revista aratam, pe parola mea!!!:D:>

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog