miercuri, 11 aprilie 2007

Cucerirea dependentei (aviz lu' Suzi)

Am facut acu' ceva timp testu' ala de zicea Lulu de el si a reiesit de pe-acolo ca-s printre altele si dependenta. Da' era vorba ca-s dependenta de anumiti oameni, daca-mi amintesc eu bine. (hm, disclaimer!)

Acum incerc sa-mi clarific de ce mai sint eu dependenta. Nu de cine.
Nu vorbim acum de aer, apa, caldura s.a.m.d.
Computerele legate la internet exercita asupra mea de citiva ani buni (peste 10) o atractie spectaculoasa. De cind am inceput sa am conexiune si acasa, timpul petrecut online s-a dublat cel putin. Ca sa ajunga la zi-lumina si inca sa aiba latent posibilitati marete de expansiune. S-a intimplat sa n-am net acasa circa o luna cam acum trei ani si am crezut ca ma apuca toate pandaliile, m-am plimbat destul de mult cica si am citit si-am dormit, dar asaaaa mi-a mai lipsit.
Pina cind am gasit altceva de facut si am stat o bucata la distanta.
Dar acum iar semnez condica cu abnegatie si ma-ntreb daca ar fi de dorit sa se strice iar computerul. Cred ca cel mai bine m-ar aranja, nu stiu, sa am net la discretie, dar doar de la 7 la 9 dimineata si cel mult de la 20 la 21, hai 22 in week-end.
Daca macar as citi un ceas pe zi, dintr-o carte zic, ca asa, bloguri si multe alte chestii, girla!
Si, cu cit constientizez (ce cuvint motivant!) mai mult chestia respectiva, cu atit traiesc mai mult ca-n schema asta (recomand fierbinte click-ul pe, e de la Jen, care m-a ajutat s-o regasesc) (dac-am mai pus-o in blog, imi pare rau, cum ziceam, disclaimeru'!).

Beleaua doi este tigareta, mi-e tare drag de ea, fumez zilnic macar o bucatica si ajung si la un pachet in zilele bune (apoi cred ca ma doare stomacul). M-am linistit de putin timp cu alcoolul, ca prea eram sugativala si ma trezeam cu o pofta deosebita de a lasa o bere sa imi mingiie gitlejul. Linistirea petrecindu-se cum deja am mai scris (de asta mi-aduc aminte cu o vaga precizie) pe scenariul : nu cumparam, nu bem. P. a tot zis hai sa luam o naveta, io am tinut-o pe-a mea hai sa nu luam, ca el iese in oras, eu stau acasa, deci cine rezolva naveta? Bingo. Si chiar atita sete nu-mi este.
Dar ma rog, terminindu-se postul:D (pe care nu l-am tinut, da' zic asa, in principiu), trecind si ceva timp de cind n-am mai cumparat alcool (nu ca n-am baut, ca doar am fost la un meci, la o aniversare si la resto), ma gindeam aseara cu mare drag mmm oare sa-mi cumpar?
M-am hotarit ca nu! Dar am iesit din casa sa-mi iau tigari.
E drept ca si pe astea le inlocuiesc uneori cu guma, doar ca guma asta noua la borcanel e atita de misto, ca m-am trezit ca rod ca la trei una dupa alta si ma doare stomacu' de numa.
Asa ca de fumat, am fumat.
Bun, deci chestia cu alcoolul as lasa-o asa, la capitolul hobby, sint convinsa ca nu mor fara primele doua, da-mi vine mai greu.
In plus, a doua are sanse mai mari sa ma omoare, dar nici cu prima nu se cheama ca traiesc. :)

In rest cred ca sint de-a dreptul independenta.

2 comentarii:

Submit Your Blog