duminică, 8 aprilie 2007

Pachetul

Mama a vrut neaparat sa-mi trimita un pachet, ca tot erau Floriile si urma si ziua mea si sa nu uitam Pastele.
Intimplarea a facut ca pachetul sa ajunga in Frankfurt simbata, dar ridicarea lui sa fie posibila abia luni, asadar luni ma suna P. si-mi spune ca l-a luat si e in drum spre casa (si-mi da indicatii culinare).
Nu l-am auzit cind a ajuns acasa, dar scirtiiau scarile, asa ca m-am ridicat deja super fericita si am izbit un cap intr-o muchie a tavanului (?) (nu uitati ca e mansarda si are si un intrind ca o camera normala, in fine), de vag vag mi s-a stirbit bucuria, imi venea sa vars o lacrimogena, da' am zis ca ma tin barbata, Zoe.
Dupa 1-2-ul cu P. am vazut cutia, m-am luptat cu ea s-o desfac pina si-a facut tot el pomana si-a bagat cutitu'.
Am facut o inventariere rapida a continutului (ma informase mama ce se afla inauntru!), parea totul foarte in regula, am dat la o parte o sacosica in care erau niste textile, am sapat complet, unde e salopetica despre care era vorba in preludiul mamei????
Saaaaaaaaaaaloooopeeeetiiicaaaa meeeeaaaa!
Extrag hanoracul din plasa, super, imi si vine bine! Acolo mai e o chestie grie, ma uit la ea, ce-o mai fi si asta! Salopeta!!!
Ma duc frumos in baie si ma echipez. Ies foarte mindra prezentind jumatate de fund la vedere. P isi face un gind mic despre ce cadouri primesc eu de la mama. :)
In fine, ajungem noi la concluzia ca e un fel de vesta in forma de salopeta si deci se poarta cu ceva, nu direct asa, daca ma-ntelegeti.
Intru pe net, anunt mamei vestea si-i zic de nedumerirea salopetistica:). Mama e de aceeasi parere, eu sint vag vag dezamagita pentru ca sincer visasem la niste pantaloni salopeta, da' asta e problema mea.

Conservele vor fi consumate zilele astea, la fel cu cozonacul, cornuletele le-am rezolvat scurtut in prima zi (da, m-am gindit o clipa ca s-ar putea sa-mi fie si rau de la aproape juma de kil, da' macar stiam de la ce. In plus, nici nu mi-a fost!) (Le-am impartit cu P., da' el nu s-a lacomit!)

Mai avem niste luminarele de Pasti, tinctura de galbenele si tadaaaaam propolis, made in ro!

Foarte foarte multumesc.
Ma duc sa vad cum mi-a iesit cozonacul! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog