vineri, 20 aprilie 2007

Live blogging

Ce-ati vazut pin-acu' a fost impaiate, gindite din pauza, visate noaptea, din astea. Acu' este suta la suta laiv pe viu, va zic.

Si anume tocma' ne-am inturna' de la Angela cu 6 felii de tort (de mere, delishaz), restu' de 6 fiind rezolvate foarte lin alunecate pe gitlej, cu nitica sampanie. Cine-a avut curaj, a pus si bratu' de frisca pe deasupra.
A. fiind ea foarte sufletista de felu' ei, mi-a cadorisit un cupon (nuj cum sa chiama sincer mai bine decit asa pe romaneste) care sa ma duc la magazin sa-mi cumpar ce doresc si care acu' e dragalash si inventiv ca anume cumperi o maslina, ti-o scade de pe cardul cadou care este! Tadam. Deci acu acu dau publish si ma duc sa-mi intilnesc norocu!
Dar sufletismu' ei merge mai departe: am primit 4 cirnati luati de la taranu' bio care stie ea ca-mi place mie!!! I-am depozitat in frigider si daca aveam cheie, incuiam si i-o dadeam lui P. s-o tina bine, ca poftele sint urieshe!:D
Cred ca asta a fost cam tot. Am facut si niste poze, e drept, nu cu mine, ci cu niste buburuze care erau pe plic la plimbare.
Va salut respectos!

PS Pojarnita nu cred ca e neam cu pojaru' si nici eu nu stiu ce e aia:) da' as putea sa-mi dau in google daca as dori. A, Vic, cica e tot aia cu sunatoarea, care oricum suna mai bine si in plus ii zice in limba latineasca Herba Hyperici care ma amuza si pe germana Johanniskraut care ma duc sa-mi caut. Dar daca gasesc nu beau direct, ca stau in banca mea si mi-a ajuns paharelu' de sampanie si cele doua portiuni cu frisca (momental ma simt mirific adica chiar bine, nu-mi fie de deochiul!).
Am observat ca daca ma enervez nitelus, ma cam apuca. Daca apuc eu in schimb sa ma conving sa nu ma enervez, e bine.

4 comentarii:

  1. niscaiva Fencheltee probasi? cica si ala ar fi bun :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Madam, asta`i textul pe care`l cautai. A fost la WhiteWolf pe site. Intr`adevar, ideea e la fel. Textul nu.

    "Exista zile de sambata in care, pur si simplu, nu te mai poti sustrage de la curatenia saptamanala, intrucat ai epuizat deja toate scuzele cunoscute de a o sterge de-acasa. Nu poti pretexta mereu ca e inchidere de luna si trebuie sa mergi la serviciu; amicul tau a fost inundat nu demult (de fapt, ati fost impreuna la o bere, pentru ca si el i-a zis nevesti-sii ca ai fost inundat si vine sa te-ajute), iar sa mergi a treia sambata consecutiva cu masina la service e putin probabil sa mai tina (trebuie sa recunosti ca nevasta-ta nu e chiar atat de proasta pe cat te-a lasat sa crezi la inceput). Si, avand in vedere ca traim vremuri groaznice, de pace, nu poti nici sa te inrolezi voluntar in armata si sa pleci pe front.
    Inca de la inceputul relatiei, e bine sa-ti delimitezi clar atributiile in ceea ce priveste curatenia, pentru a evita pe viitor situatia neplacuta de a fi solicitat acolo unde e nevoie, intrucat cred ca esti constient ca o sa fie nevoie de tine exact acolo unde e mai mult de lucru. Daca esti un om cu scaun la cap, ar fi bine sa-ti alegi baia si debaralele, din cateva motive de foarte mult bun simt, toate implicand, in mod fericit, ideea de nemunca.
    In primul rand, in baie nu trebuie sa dai cu aspiratorul sau sa stergi praful; de asemenea, in baie nu exista grasime intarita care trebuie frecata cu tix. Un alt avantaj al baii este ca e prost luminata si, prin urmare, nu e neaparat nevoie sa evoluezi la parametri maximi, ca nu se vede. Trebuie sa fii atent doar la oglinda, chiuveta si veceu - astea trebuie sa fie luna; dupa ce ai terminat cu ele, nu mai trebuie decat sa desfaci capacelele tuturor sticlelor din baie si sa le insiri pe jos si, bineinteles, sa te tii strans de o carpa (asa, ca si cum tocmai ai spala ceva). Ca sa poti pretinde ulterior ca ai frecat faianta, arunca cateva galeti de apa pe pereti (in caz ca ti-e lene, merge sa stropesti si cu dusul). Practic, ai cam terminat; acum poti sa te asezi linistit pe marginea cazii si sa astepti sa se termine. Bineinteles, cu conditia sa nu lasi carpa din mana si sa ciulesti urechile - in caz ca nevasta-ta intra in baie, stii ce ai de facut.
    Daca esti un porc ordinar, pana termina nevasta-ta de dat cu aspiratorul, facut ordine, schimbat asternuturile, spalat vasele, frecat parchetul si aragazul si sters praful, poti pretinde ca e ceva in neregula cu veceul si trebuie sa-l repari. Desfaci vasul tampon, ca nu-i mare lucru, il insiri pe jos, dupa care-l montezi tacticos la loc. Dar, repet, doar daca esti un porc ordinar."

    Asa ca revino`ti. Tu si restul care nu mai puteti de grija mea. Tu si restul care incercati sa ma combateti.
    PS: Felicitari pentru nominalizarea la RoBlogFest.

    RăspundețiȘtergere
  3. visurat,
    n-am incercat sa te combat, nici nu te citesc decit foarte rar, nu mor de grija ta, doar ca n-am putut sa nu ma mir de asemanarea cu textul pe care l-ai trintit mai sus. si pardon daca n-am retinut la nivel de citate cum era cu whitewolf atunci.
    in rest, mare rahat cu nominalizarea, imi scapa daca tu chiar ai si cistigat, nu eram oricum in competitie cu tine cind am venit in blogul tau si-am scris ce-am scris si mi s-a parut de cuviinta.
    poate esti un personaj mega-simpatic, da' topirlania nu stiu cu cine face casa buna.
    adica daca ti s-o fi parut ca te-oi fi atacat in repetate rinduri, te inseli. asa ca grija pentru dusmanii tai pastreaz-o cum stii tu adinc in inima ta, daca ma numar printre ei, te priveste, eu consider ca n-am de ce.
    mi-am exprimat o nedumerire si multumesc ca ai binevoit intr-un final sa ma faci mai desteapta!

    RăspundețiȘtergere
  4. deci doamna, fa comanda la careva sa iti ia de la plafar rumaenien: capsule de busuoic, capsule de roinita. scrie pe ele cate sa iei...iti spune ubita unui om cu gastrita cu refluxuri si nu mai stiu, dureri naspa trezit noaptea in somn stat in sezut si alte amintiri aiurea, care a scapat...

    si nu mai bea sampanie;) decat cand pohtesti;;)
    si da, bea zama de varza, daca ai chef sa storci! si nu, nu manca lactate prea multe, deloc mai bine!

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog