miercuri, 11 aprilie 2007

Ce-as schimba eu pe lumea asta

Daca ar veni in clipa asta Zina-Buna si mi-ar spune ca-mi poate indeplini o singura dorinta, cred c-as fi egoista!
N-as cere pace in lume (pentru asta se roaga oricum toate aspirantele la concursurile de miss);
n-as cere sa se gaseasca medicamentul miraculos care ne salveaza de cancer, sida, diabet si restu';
nu m-ar interesa orfanii;
nici monumentele pe cale sa se prabuseasca;
nici protectia mediului;
nici bogatie pentru mine!

Vreau doar sa iasa praful din schema, ma terorizeaza praful, ma umple de ... praf! Si nervi, si exasperare, si neputinta!

7 comentarii:

  1. aaah, si io-s certata rau de tot cu praful ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. pot să adaug eu încă trei? covoraşele, firele lungi de păr şi plantele(mai puţin cactuşii):)

    RăspundețiȘtergere
  3. ah, 80o, da n-ai valatuci din aia de ti-am zis ca se fac la noi:|...
    io zilnic nu fac curat nici moarta, pardon:D

    hiacinto, exact, da era vorba doar de una:D
    noi n-avem covoare, oare de ce?:D
    nici fire de par:D:D
    poti sa treci pe-aici sa recuperezi cactusii, daca doresti. plus ca avem bumbuane;):D

    RăspundețiȘtergere
  4. a bomboane bomboane, mersi!ce bine să începi ziua cu un gînd frumos şi pur :D

    RăspundețiȘtergere
  5. tocmai am halit un iepure de cioco de 50 g, mititica de mine...
    vii a?

    RăspundețiȘtergere
  6. ba mi-am luat valatuci din-aia de unica folsinta, dar la cat e stratul de gros de praf la mine (ca trece "anul" pana-l strang) nu ramane unde-l strang, pluteste in aer :)))
    asa ca mai bine nu-l mai deranjez

    RăspundețiȘtergere
  7. nu cunosc valatucii
    le face reclama in tv? pe ce program?:)

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog