miercuri, 25 aprilie 2007

Hai sa ne poezim!

Iaca o alta leapsa care loveste cu forta si cu degetul amenintator al lui Suzi daca nu completez, si mai repede! Doar ca tre' sa-i dau o rima-n "sens" care-mi da ba cosmaruri, ba insomnii:)

Bantuie parfumul gros de primavara ( Eugen)
Un piersic roz ma-mbie c-un sarut pe nara (somnoros)
In iarba greierasi soptesc duios ( Arabella)
Un vers de idiom anevoios (ecostin)

Mi-e dor sa sar sotron intr-un picior (catastif)
Si vei uita ca-ncerc sa te omor. (thetudor)
Ma duc, mai bine, sa culeg urzici (monicaspune)
De sub mici burtici de-arici pogonici. *

In cimitir strabunii danseaza ca si cand (mahala)
Nimic n-ar mai veni curand. (Andrei za Artist)
Nici sexul oral nu-i ca altadata ( Adrian Ciubotaru)
Sperati macar ca va fi fata! (Andrei Rosca)

O veverita apare brusc dintr-un tufis ( Andressa)
Un copywriter bun ar pune-o pe-un afis. (culturavura)
Si-afisu’ pe un stalp pe care veverita (luciat)
Serveste chipsuri cu furculita (maddish)

De pe crucea luminată cu neon am salvat un Isus (poesis)
Doua picaturi de sange si o ruga dusa-n sus (bluedaysblog)
Dar Postul a trecut si l-au papat pe Iepuras ( Umma)
De jur-imprejur iarba e rosie pe imas. ( Lali)

Dupa, am stors lamaia pana am iesit din ea (permafrost)
De-i primavara, stropi acri merg si in cafea ( Marie Jeanne)
Asa ! Sa treaca Greata Lumii, spune Vocea. (Cristian Greger)
Un vis frumos o’nlocuieste. Pe ea, greata. ( VisUrat)

Pandind venirea verii regurgitez un vers (Gramo-girl)
Si-mi vad apoi de treaba. Si totu-i tot mai sters. (Gramo-boy)
De verde iar ne plingem si n-avem nici un sens (Suzi)
Cind ne ratacim pasii, intrind pe contrasens. (Vio)

Citez in continuare de la Suzi, normal, ca nu ma doare mouse-ul!
"(este o leapsa speciala, in care fiecare lepsuit adauga cate un vers)
Trebuie sa aiba zece strofe a cate patru versuri. Rima obligatorie!"

Si... leapsa se duce invirtindu-se laaaa... Aprilia! care o sa-nceapa strofa 8, daca am numarat bine.

LE: *Am citit abia acum aici ca persoana responsabila de versul de mai sus fara link la urma nu tine sa i se faca publicitate (nu ca restul ar tine cu dintii, ma rog). Asa ca am scos link-ul, dupa ce ma chinuisem sa-l gasesc:) si-am ajuns prin alte parti dupa el:)
Link-ul pe care-l dau nu e al autorului, ci acolo se face referire si se da o explicatie:)

5 comentarii:

  1. sa-nteleg ca te-ai strofocat intens pe contrasens ca sa gasesti rime la sens si sa nu fie non-sens:)

    RăspundețiȘtergere
  2. sa-nteleg ca nu te-a-ncintat rima mea rara si senzuala? (nuj ce vreau cu senzuala, asa a venit, asa ii dau drumu)

    RăspundețiȘtergere
  3. ba am gasit-o foarte sensuala!, s-urile sint zgomote sherpeshti deci daca ne luam dupa freud, hahah, hm asa mi-a venit asa ii dau drumu :))

    RăspundețiȘtergere
  4. aaa, ce fain ca suntem in aceeasi strofa! :)

    p.s.: varianta lui Gramo ar fi fost:
    "Cand ne priveste timpul cu ochiul lui imens"

    RăspundețiȘtergere
  5. da vio nu e asa profunda ca gramo, e doar sensuala din parti!:D

    oricum, compliment pentru varianta propusa...!:)

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog