luni, 9 aprilie 2007

Zaza injura de mama focului

Fiind azi un fel de duminica si dupa ce ne-am intors de la resto cu burtile bine puse la punct, ne-am tolanit in cel pat si-am facut schimb de locuri, in plus P. galopeaza la orcii lui (l-am fericit cu o cartoaie de 800 pagini, dragalasa de mine) si eu aprofundam pe indelete opera Zazei.
Cind P. se intoarce si el spre ecran, citeste titlul postului meu, la vremea aia nenascut, si incearca vajnic o traducere cu mama Zazei... Ma bufneste risul, imi dau cu parerea ca "de mama focului" e cam vag intraductibil mot a mot (exista si mot-a-mot?) si se foloseste cu precadere impreuna cu "a injura", dar nu exclusiv.
P. cade scurt pe ginduri si-mi spune:
voi in romana aveti atitea injuraturi cite cuvinte au eschimosii pentru zapada. Te-ai gindit vreodata la asta?

Cred ca exagereaza, in plus, nici macar nu e lingvist:)

4 comentarii:

  1. Iaca reacţionez: două zile la rând despre Zet, viaţa şi opera? tss... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. tss e o injuratura, sint convinsa!!!!
    ah, da, si n-am terminat aprofundarea, ce, crezi ca-i asa usor?:D

    RăspundețiȘtergere
  3. deci vrem reactii subt forma de cronica!

    RăspundețiȘtergere
  4. deci mai dureaza, da va dam o telegrama in scris!:D

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog