vineri, 20 aprilie 2007

20 aprilie, o zi MARE in istoria omenirii

Ca vine asa, pe linga ca s-or nascut (in ordinea aparitiei stelare) Hitler, Joan Miro* si cu Carmen Electra, am mai venit si eo pe lume (si mama lu Renato!)!!
Asta ca sa va dati seama o data in plus sub ce auspicii etc. :)

Bon, am primit deja o gramazimea de felicitatiuni, multumesc, in plus 80a mi-a trimes un cedeu cu muzici si ieeeri am semnat un contract nou, o yeah!! (la aceeasi firma, dar mai bine: >!)
Va tin la curent:)

Acum vreo doua-trei seri se stirnise o vintoasa si ningea ca-n cintece. Anume cu petale de la florile copacului din spatele casei, pe care nu-l vedeam, si se si asternuse putin. Am zimbit.

De ultima ora: pe postul precedent au inceput sa apara pareri care-si dau cap in cap in combaterea durerilor de stomac. Repet, stomac, nu burte etc.
Am fost fata cuminte si am baut apa fiarta simpla, am luat ulei de masline (a mers, Vic!):), tinctura de galbenele (in contra gastritei zice pe cutie), am mincat piinita simpla cu sunca si ou fiert. Si cam atit.
Mai atac acus o cutie de brinza de vaci nefermentata, proaspata deci.
Si mai si plec la munci.
S-avem o zi buna!:)

*dat link cu J.M. pentru ca e nedreptatit de site-ul asta.

9 comentarii:

  1. la multi ani zumzurico ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. hihi, la multi ani, deci ajunse mai devreme ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulţi ani!!! văd că eşti în plină ascensiune de nici nu mai ştiu ce urări pot să-ţi fac. încerc tot cu de-alea clasice, să fii fericită, iubită, să-ţi fie stomacul calm şi contractul aproape şi ca bonus fug repede să postez o foto cu dedicaţie, special pentru doamna Vio.

    RăspundețiȘtergere
  4. congreciuleisans!!stomac lin si joburi fructoase!!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. la multi ani teutoniViooooooooooooo!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. la multi ani! iti doresc de ziua ta sa iti creasca parul blond si ochii albastri. sa fii iubita. sa primesti cadouri frumoase si utile. si sa ne videm cu bine!
    pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. va multumesc la toti fara escheptsie!
    sint copleshita:">
    !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. bai alina, cum adica sa-i creasca paru blond si okii albajtri?? sa-i creasca okii albajtriii?! sper ca nu-mi urezi de ziua mea chestii sa-mi creasca unghiile si mai stiu eu ce!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. la multi ani!

    ou fiert - numai moale. si fara omlete! :)

    vic

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog