luni, 9 aprilie 2007

Daca e marti, ma uit la tv (post cultural, normal)

Stiu ca inca nu e, dar a fost saptamina trecuta si va fi si miine.
Acum 7 zile ciugulisem o portie din vestita supa, i-am mai turnat apa si-am clocotit-o. A doua zi P. i-a facut vint, ca vai era de citeva zile.
Atunci am devenit vegetariana cu lactate, daca ma-ntelegeti. I-am interzis sa mai faca supa de pui, ca singura nu dovedesc ditamai cratitoiul.
Bun, se facuse marti seara, mai erau ca la 10 minute pina sa inceapa primul din cele trei seriale (Gilmore Girls, o serie in reluare, nu foarte interesant), P. se ofera sa faca rapid o salata, eu accept:) si cit dispare el jos, aprind o pipa si deschid geamul. Cum fumam eu mai bine, ma-ntreb ce-ooor mai fi pus in tigarile astea de miros in halu' asta!
Mirosea a cirnati prajiti si alte delicatesuri, de n-am cuvinte. Apare P. cu salata, ma uit scrutatoare in castron, neica, unde-i carnea?
Pai miroase din curte, fac vecinii gratar!
Valeu, deci s-a deschis sezonul si este groazniiiic! Am trait si vara trecuta citeva experiente traumatizante si sincer nici acum nu ma simt mai bine. Ma gindesc sa nu dau deloc pe-acasa, decit seara dupa ora 11, cind sper ca s-a stins jaraticul, sau sa ma mut, sau sa facem si noi gratar in camera, sau pe terasa cind va fi gata terasa, sau tot in curte, sau sa ma imprietenesc direct cu vecinii fomisti, eu nefiind, normal, sau sa nu mai pun virgule inainte de ,sau, iac-asa...

Asadar abia astept ziua de miine, fara gratare, sper, dar cu Desperate Housewives, care e bun-bun, n-am nimic sa-i reprosez serialului astuia, si-apoi marea mea pasiune de data relativ recenta, Grey's Anatomy. Vai, ma uit cu limba scoasa la fiecare episod si nu-mi prea ajunge, cum sa zic, ma bucur cel mai mult de seara de marti dintre toate ale saptaminii...
Daca a vrea youtube, un videoclip cu Snow Patrol si Chasing Cars, super super faina piesa, si cu nenisorii din serial. Deci.:P





PS Am servit carnita deja de vineri si alcool simbata (da' foarte delicat). Am lasat-o vag mai moale cu bericicile, pe sistemul nu cumpara, ca daca cumperi beau ca este. :)
Poate mai scriu si despre Inviere.

2 comentarii:

  1. vaaai, si pe-aici era ieri alaltaieri un damf de grataaar din vecinatate, credeam ca vine de la mine din tigaie unde-am fripturit niste pieptzi de pui fara nimic asa, ca sa n-o dau pe prajeli asa repede dupa OP...
    vreau si eeeeu

    RăspundețiȘtergere
  2. vrei sa si maninci sa-nteleg:D nu doar sa adulmeci:)
    lasa ca timpu trece repede:)

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog