miercuri, 7 martie 2007

Un ghiocel de la mine pentru toate damele!


Sint ceva zile de cind m-a fascinat istoria familiara a lui Michael Vartan, acest tinar fermecator (sper ca sinteti de acord cu mine). Mi s-a parut distractiv faptul ca-n serialul Alias (da, acolo l-am descoperit) se numeste Michael Vaughn.
Oricum dupa ce-am tras cu putere din seva netului (sau mai slabut, depinde de asteptari), m-am apucat serios de stricat ochii in monitor si episodul 22 din Alias, ultimul din prima serie, se termina intr-un mega-mega suspans si in marea mea inconstienta nu adusesem mai mult de atit. Asta a fost luni seara pe la un 23, cind deci am ramas fara resurse. Eram fresha ca o floare de cires (?!) si nu mai aveam la ce ma uita. Asa ca m-am dus frumusel pe net si am lecturat episoadele urmatoare, m-am mai linistit si totul a fost ok.
Dupa episodul 22 coborisem in bucatarie agitata ca la nunta, cu adrenalina cit casa si rinjind prin toti porii (ha!). P. m-a mirosit de la o posta, credea ca e din cauza de Gilmore Girls, neam, i-am povestit cit de tare e seria si ca ii fac o favoare deosebita sa nu-i vorbesc in engleza, asa cum o simteam intern la ora aia de nota zece. Caci da, eram insufletita ca in povestile mele cu cinema-ul Dacia si Vio suindu-se pe garduri dupa un, sa zicem, Sora 13 sau Biciul fermecat. Sau in pasa anglo-americana dupa varianta feminina la Zbor deasupra unui cuib de cuci (vai ce m-a enervat Angelina in filmul ala!)... oare ma refer la alt film? :D In fine...
de unde plecasem:
"Although born in France, he comes from a complex ethnic background - his Bulgarian-born father Eddie Vartan is half Armenian and half Hungarian, while his Jewish mother Doris Vartan was born in Poland but later in life became an American citizen."
Ma rog, vag pe scurt, domnu' e nepotu' lu' Sylvie Vartan, varu' lu' David Hallyday si nepotu' lu' Johnny Hallyday, picteaza, cinta la chitara, vorbeste curgator franceza si engleza, joaca des hockey si a vrut sa fie jucator profesionist de biliard (a jucat 12 ore pe zi timp de 5 ani).
Si-am mai gasit eu pe net ca producatorii voiau sa-l omoare in serial si s-a facut un grup de suport tot pe net ca sa-l tie viu.
Oricum mai am nitelus de asteptat si-apoi o sa am iar nitica activitate de stat cu sufletu' la gura.
Abia astept.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog