duminică, 11 martie 2007

Boala grea:)

Desi-mi plac cam toate bucatile Stare de spirit pe care le-am ascultat, as spune ca asta, ale carei versuri in piesa sint un pic altfel, e preferata mea.

Bolero

Inca mai caut partiturile iubirii,
Note sau gesturi in gama firii,
Caci vreau sa-nteleg, iubito, ce s-a-ntimplat
La lumina de-opait in iatacul minunat
In asternutul ne-mplinit
Carari de mult stiute-am ratacit
Mai tii minte cum ne cautam
Si, Doamne, ce mult ne iubeam
Mai tii minte? Sa stii
La masa de joc in nori de tigara
Stau barbati si femei pentru mize de-o seara
Si mi-amintesc c-odata am licitat
cind cu inima strinsa am soptit tremurat
"inca doua vieti alaturi de tine"
si un bolero ce stim* prea bine
si-am fugit departe de priviri mult prea treze
de teama ca nimeni sa nu triseze
vreau inca doua vieti alaturi de tine
si un bolero ce stim* prea bine
atit as vrea, da, da
caci doar tu stii sa mingii a(le) mele intinse coarde
iar umbra degetelor tale e patima ce arde
stau acum parasit in batrinul salon
doar un obiect prafuit
din lemn de mahon
te mai astept sa te intorci, daca n-ai uitat,
o sa ramin, iubita mea, pianul tau cel preferat
inca doua vieti alaturi de tine
si poate ** macar cu mine
daca ai putea
inca doua vieti alaturi de tine
si un bolero ce stii prea bine
n-ar fi minunat?
da da

*n-am inteles exact
**n-am inteles deloc

Eugen Constantinescu rulz big taim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog