vineri, 16 martie 2007

Sintem urmariti cu microcipsu'

Cind aparusem eu bis pe meleagurile teutone si nici n-apucasem sa imi fac cont la banca, paf, ma trezesc cu scrisorica pe numele meu conplect de la autoritatea care stringe taxele audio-video. Draga doamna Vio, poate nu v-ati dat seama sau n-ati stiut, da' asteptam o marturie de la dvs. in persoana daca avets tv si/sau radio, in camera copiilor, puncte duble, in masina idem etc. etc.
N-am raspuns, normal.
Dupa vreo luna, scrisorica 2, idema, cu inceputul diferit, or ne-ati ignorat, or ati omis or etc., da' dorim sa stim.
A mers asa ca la un an, pina cind chiar aveam si teveu si radio si le-am dat o epistola da bai am radio. Paf, ei atuncea sa platiti abonamentu. Care e decent si trimestrial (parca).
Apoi stateam eu cu Ana poloneza, care Ana era ciiit se poate de la negru, neinregistrata pe nicairea si s-a vazut si ea cu tidula in cutie domnita da' poate-aveti radio tv si nu v-ati dat seama. Ana s-a facut in continuare ca ploua, iar intr-o zi despre a carei stare meteo nu ne-au parvenit informatii a deschis si ea usa, ca sunase cineva. Era un nene care parea vag prost (da clar facea pe prostu) care i-a zis sint de la radio-teveu, vreti sa ne ziceti ceva?
Ana a marsat angro si-a trintit-o puternic vaaai ce bine c-aaati veeeenit, ca stiaaam eu c-am uitaaat cevaaa, tocmai ce ne-am mutaaat (statea bine mersi de doi ani acolo) si da, sigur ca avem, da, platesc, cum sa nu, numai tv, da.
Bon.
M-am mutat io iara de la Ana, am platit abonamentu in continuare, ca imi dadea mina, mi-a murit tv-ul, urma iar sa ma carabanesc cu calabalicul, le-am dat epistola dragilor nu mai am, va anunt eo cind imi iau iara. Din pacate era april si tocmai incepuse un trimestru si ei au vrut sa le dau pina-n iunie. Ei si m-am suparat, da le-am dat.
In continuare mi-au venit shpe scrisori de la ei da nu v-ati mai cumparat nimic n-aveti nimic de declarat da totusi etc. Le-am ignorat, normal. Ma rog, acu' chiar am completat formularul de raspuns (taind toata oferta lor generoasa) si le-am scris frumusel mare de mina sus in pagina da va tin eu la curent, nu va mai obositi.
Acu' in domitsil sintem trei magari. Io-s singura care am posta de la astia cu tv-ul. Mi-a venit intr-o zi ideea sa-l intreb pe P. bai da voua de ce nu va vine si de ma freaca ei pe mine mereu la melodie, ca m-am plicti, ce,-i asa de greu (ramin la ,-) sa priceapa aia ca n-am si n-o sa am?!?
La care P. mi-a zis asa: in Germania daca n-ai teveu si/sau computer, te duci la aia de la social si le zici ca n-ai si ca sa-ti dea bani sa-ti iei.
Ahaaa!
Acu' n-o sa ma-mbulzesc si sint si pregatita sa le dau cirnatilor lovitura de gratie la urmatoarea lor scrisorica: n-am si n-am de gind sa mai am vreodata, religia mea interzice. Pupati-ma!
Ha!
In plus, o sa le mai scriu un mic peseu si anume asta e ultimu raspuns care-l platesc eu timbru postal, daca viitoare sa faceti bine sa-mi trimetetsi unu cu timbru, ne-am inteles?
Si n-au decit sa vina sa ma verifice. Io n-am nimic...

2 comentarii:

  1. Ce kkt! Sa iti dea bani sa iti iei TV. Pai, daca eu NU vreau, ce pot sa imi faca???!!! Cum traiesc acum f bine fara TV, pot sa traiesc si peste 10-20 de ani. Pffff, Vio, e de venit back home :D tara aia nu e de tine

    RăspundețiȘtergere
  2. pai normal ca nu ma obliga sa am, dar se tot mira ca n-am si incearca si ei apa cu degetul:)
    ah, Ionuca, nu e dracu' chiar asa de negru.
    mersi de vizita si de comentariu:)

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog