luni, 19 martie 2007

Post rautacios

Inainte de clasa a 5a se facusera niste aranjamente sa ma transfer in alta clasa la aceeasi scoala, ca sa fiu intr-o clasa de elevi mai destepti si cu profi mai buni. M-am dus cam tremurinda, ca nu stiam pe nimeni din clasa cea noua, dar la careu m-am intilnit cu fosti colegi care erau iar in clasa cu mine. Clasa noastra, E, se dizolvase, F devenise E, iar E-ul initial se impartise care incotro, pe nici un criteriu. Adica din aia buni din fosta clasa aterizasera care incotro, dupa cum si mai tantalai nimerisera la aia destepti.
Care in B mai ramasesera si din nu foarte rasaritii lor, care s-au treierat in cursul anului. Intre astia era si Andreea I., mare mirare pentru multi, pentru ca se povestea despre ca in clasa intii(a?) era intre cei mai rasariti, venise de acasa cu lectia stiuta, era si ea o cititoare innascuta, dar se pare ca mari progrese n-a mai facut, acum cauzele nu le cunosc.
Oricum saracuta Andreea venea dintr-o familie buna, avea un frate mai mare parca si parinti mai in virsta. Si intr-a cincea nu era o frumusete, dar pubertatea a facut-o uritica foc.
Printr-a saptea sau o opta, cind n-o mai zaream pe la scoala, cred ca invata dupa-amiaza, o vedeam in parc la plimbare cu gasca de gagici, care mai de care mai impozante, dar Andreea se remarca si prin gustul deosebit vestimentar, foarte modern, pe linga figura ei foarte ascutita si cu un nas proeminent. Cred ca incepuse sa se si machieze si purta niste egarasi negri pe niste craci scheletici, asortati cu tricouri cu buline galbene, verzi si mov, un vis, n-am cuvinte.
Era ca un fel de Geni de dupa blocuri, rapitoare. Nu mai stiu nimic de ea, da' ma documentez imediat.

5 comentarii:

  1. asta-i andreea de la mine de la scara?! ca am si io o ardeie foarte foarte uritica si cu egarasi pe cracii scheletini.
    bai, frate-su s-a insurat cu oana gaina! pe oana o stii? era prietena cu adriana de la tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. e andreea ta, normal.
    ts-am mai zis ca adriana era la blocu celalant, da nici ca retii:D
    n-o stiu pe oana gaina:(
    a fost in E tot la doamna ta?

    RăspundețiȘtergere
  3. da stai ca eu nu stiu unde stai tu...:D

    RăspundețiȘtergere
  4. dragă Vio, care eu citind încolo şi încoace numa ce mi-am amintit de o seară frumoasă de vară în care protagonistele, trei doamne şi toate trei, stăteau undeva la o terasă verde în zona Tigarete parcă şi neavînd ele ştiinţă de bloguială şedeau la o poveste, două, trei, aşişderi o bericică, hai două, şi la un moment dat cine ar fi trecut pe acolo le-ar fi văzut bocind pe tustrele, care în legea ei. dar asta, cu probabilitate certă, numai şi numai după a treia bere. haha, eu nu ştiu, n-am văzut, dar bătrînii îşi amintesc. ce legătură cu postul tău? nici una, poate doar un spiriduş răutăcios....

    RăspundețiȘtergere
  5. u, gabi, ma lasa memoria...
    banuiesc ca mi-am inecat amintirea asta in lacrimi:)... da' acu ca zici, mai ca as zice ca eram la adapost si ca mai era S. cu noi. da' de la ce ne-am luat, daca nu de la amoruri... nici c-as sti sa zic:)
    tre' sa fi fost o simbata sau duminica seara, pe la un 17-18, asa...
    ??

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog