vineri, 23 martie 2007

Irinuca cu cercei

episodu 2 (mereu scriu epidosu, pardon)
primu a fost pe aici. (excuse my french)

Am sunat-o pe vara-mea in seara asta cam tirziu, juniorul ei a-mplinit doua primaveri berbecoase si tare bine mi-a parut ca am vorbit... Foarte foarte pe scurt, mi-a spus ca daca e sa faca un bebe doi, ar dori sa-i fiu eu nasa.
M-am topit complet, suna aiurea sa zici vai ce m-am emotionat, da' chiar asa a fost, aproape mi-au dat lacrimile si nici macar nu e musai sa ramina gravida...

Dar i-am zis ca le tin pumnii strasnic.
Si cica sa invat si niste greceste pin-atunci. Am timp totusi.

O chestie foarte foarte sentimentalica, ceeel putin de cind intra pianu in minutu noo, aicisa. Enjoy (si dati un telefon de unde sa luam filmu').

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog