miercuri, 8 noiembrie 2006

SMS-uri* 2

1999 cam in acelasi timp apar doua pustoaice la fel ca multe altele gen ciuperca dupa ploaie blondute moace comune voce sa zicem adica sa nu inchizi radioul din prima, mai precis tv-ul.

Una e Britney, piesa ei merge asa in felul ei, videoclipul mi se pare dragut, ca e copchila (!) si are codite.

Cealalta, Christina, si cu geniul ei in sticla (na, pardon de traducere) imi pare ca are mai mult succes decit prima si ma dispera, imi distruge orele cu nemiluita petrecute in fata teveului intr-una din ultimele faze ale adolescentei mele intirziate. (Normal, neavind MTV la timpul lui, a trebuit sa-mi iau doza mult mai puternica, desi de calitate indoielnica, ca sa nu ramin fara.)

2000 pina prin iarna donsoarele avusesera super slagare nebunii, a inceput sa-mi placa de Christina gasind-o prin nu stiu ce intimplare cu o piesa de Craciun a capella pe care n-o gasesc pe net si pace, dar adica de-acolo am zis eu mai frate tanti asta chiar cinta, nu se face.

2000+ la fetele astea doua le cresc niste tsitse iote-asaaaa si deja mie imi scapa ce mai e muzica si ce e decit imagine, adica Britney a venit cu niste gogosele alde I'm a slave for you, hai lasa-ma, Christina nu se lasa, paf, Dirrty, unde se zmotoceste cu o alta jovena prin noroaie, o nebunie, ce sa mai.

Si ma-ntreb asa in barba oare ele erau acum tot in stadiul de stat cu chirie undeva daca nu evoluau asa cum au facut-o pe scena muzicii (si-a filmului etc.)? Adica era chiar nevoie sa-si trinteasca atitea look-uri, de sa ma nauceasca, 5000 de frizuri, culori in par si pe la ochi, suvite, raste, piercing-uri, palarii, bucle, desuuri (na, cuvint romanesc!) si moulin rouge?




(Zise vio si dupa asa o meditatie isi schimba poza din profil.)


*e cumva o intimplare ca SMS-uri 1 si 2 au bucatele legate intre ele dupa continut. N-am reusit sa ma adun si sa trag o linie intre ele si Des choses, asa ca ramine cum am stabilit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog