miercuri, 8 noiembrie 2006

Vio viseaza 7

talmes-balmes cu ultimele vise si frinturile care mi-au ramas

-sint Lane din Gilmore Girls (am vazut aseara) si locuiesc cu formatia mea intr-un apartament, doar ca nu mai sint impreuna cu (n-am retinut cum il cheama pe iubitul ei blond in serial) (nume de cod) Blondu', care sta totusi cu noi, doar ca a adus o fata. Locuinta e destul de mica, are camerele mici, imagini cu mobila si cutii carate dintr-o parte in alta, totul destul de boem si baroc (e incarcata pina la refuz). O impresie confuza cu doua persoane in baie, un cuplu, insira rufe? Haotic oricum.

-sint intr-un oras frumos, in centru, strazile sint inguste si linistite, stau intr-un apartament la parter al carui balcon da intr-o gradinita minuscula (!) in care sint plante in ghivece, totul foarte ingrijit, familiar, pasnic. Tineri merg pe strada, perdeaua filfiie, eu folosesc alternativ usa de la intrare sau de la balcon-terasa la contactul cu lumea. Am doua camere, bucatarie, un hol, o baie cu cada care e intre cele doua camere. Mult rosu inchis. Spatiu mult, iar cumva un decor cu niste siraguri de margele atirnate pe niste suporturi inalte de luminari.
Intr-un bar la 30 secunde distanta o femeie ma protejeaza de o alta care ma cauta, imi da sfaturi sa nu mai tin cont de ce-a fost atunci, eu nu inteleg, ma cauta Mariluz, colega mea din vremurile freiburgheze, impartim apartamentul si chiria.
Tot in bar, in scaunele in care sed copiii mici, un copil (al meu?) linga un altul. Gindesc ca e fum in bar.

-Iar un copil mic, o fetita cred, pe care o cresc (sau de care am grija temporar) impreuna cu mama (mea) si care cred ca e a Nanei, foarte clara imaginea blocului ei din Iasi (in fine, fostul) de unde cobor cu niste pampersi, mama ma asteapta jos. Am un card de angajat, mama la fel, cu cardul asta primim reducere, fiecare la magazinul (!) unde lucreaza. Fac cumparaturi la magazinul mamei, trintesc cardul ei, colega ei se uita foarte urit, semn ca a observat abuzul si imi spun ca e prima si ultima data cind am facut asta.
Copilasului ii trebuie o caciulita si ma duc eu sa rascolesc intr-un magazin care de la o zi la alta si-a schimbat look-ul complet si acum era ceva cu dulapuri, deci am cautat in dulapuri si cred ca nu am mai gasit caciula roz-rosie pe care o ochisem cu o zi inainte.

-undeva tot pe-acolo australii, noi zeelande etc., o geografie oricum haotica, cu insule intre care e o distanta de-o aruncatura de bat, se circula cu ambarcatiuni nu cine stie ce mari; mai degraba ar fi statii pe malul unui riu mai serios; undeva e totusi un vapor ditamai pe a carui parte exterioara (pardon, nu stiu care-i pupa si prora etc., asa ca sa n-aveti pretentii prea mari) stau eu cumva prinsa de niste fringhii si ma ascund, deci iar cu oaresce urmariri, cred ca scap cu bine.

-sint intr-o tara unde e mult soare, fara sa fie lesinabil de cald, sintem multi oameni intr-un fel de albie de riu secat, multi, citeva sute macar, ne indreptam spre Libertate, la care ajungem dupa ce la capatul albiei (avea un capat, care-i problema?) urcam printr-un tub de ciment si dincolo e chiar ea, Libertatea, nu chiar in persoana, dar oricum. (Cred ca e un soi de alegorie (!?) privitoare la existenta, de exemplu, a Germaniei de Vest si de Est in "trecut".)

-(deja pomenit) apare N.(ebunul) in vis si-l capacesc si mi-e groaznic de ciuda ca n-am nici o incredere in forta mea si izbesc cu sete, dar nu cu prea mare succes.

-intimplator il vad pe P. (actiune in fata blocului meu din Alexandru, privit dinspre scoala 13, luat asa) vorbind tandru cu o tipa. P. imi da papucii, eu ma minunez (nu-i asa?) si nu stiu cine imi spune cum, dar nu stiai? e impreuna cu tipa aia de vreo trei ani. Da? Atunci la ce a mai fost si cu mine? Pai ca sa nu plateasca chiria, eu stiu? (:-s)

-N. ma urmareste intr-un oras mai mare, ma ascund dupa un chiosc de ziare, N. intra in vorba cu o trecatoare care cred ca ma cunoaste si ma priveste cu dispret pentru ca m-am ascuns de N., care N. da impresia de retardat (ceea ce n-am idee daca nu cumva chiar e) (o fraza de care sint cu adevarat mindra).
Casa unde locuiesc e mai ingusta decit in realitate, se intra direct din strada (adica nu din curtea interioara (interioara, adica strada, casa, in spate curtea)) si imi dau seama din patul meu in care dormitez si tocmai ma trezesc ca ma priveste cineva de pe scari de mai sus si anume N. intr-o forma tinara, care e de fapt un pusti simpatic, pe care oricum il expediez acasa la mama-sa si-i interzic sa mai calce pe la mine si-i dau bonus si vreo doua suturi in fund, prieteneste, parol.

-tralala

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Submit Your Blog