marți, 28 noiembrie 2006

Micuta spargatoare in proza

Conform graficului, am coborit in fata casei aproape adormita din taxi, am descuiat usile (am avut cheile la mine, da!) si am vrut sa intru in camera, dar am avut o mica problema, la noi, pe linga toate belele, mai cad si clantele, asadar clanta din afara picase, pe dinauntru (picase cind usa era deschisa, era deci in camera). M-am opintit nitelus pe ciotul care ramasese iesit, nici o urnire, mi-am zis o, oare e o patura in sufragerie, ca sa dorm pe canapea?
Totusi m-am hotarit sa incerc niste smecherii gen iarba fiarelor, cum spalasem ieri o groaza de tacimuri, facind curat in sertarul cu pricina, mi-a venit ideea sa dau lovitura cu doua lingurite de latte macchiato (?) pe care le-am bagat in urma aia de miner si paf, a functionat!
Asadar am dormit tun pina cind a inceput o super uruiala pe la 8 si-un pic si-am crezut ca e 4 ceasul, i-am injurat pe vecinii de deasupra, intorsi ieri din Turcia si pusi pe carat mobile, in fapt total inocenti, taranetul fiind proprietarul care nu stiu ce bibileste (!) in apartamentul de dedesubt, de ma tem ca ori o sa-i cad eu lui in cap, ori or sa-mi cada mie vecinii peste fizic...
Oricum, gagiul isi face treaba cu daruire, dobitocul, pardon.

Un comentariu:

  1. moamaaa, ador momentele astea de dimineata cand se trezeste nu stiu care sa dea gauri, sau vecinul din fata isi repara acoperisul si pe langa "da, ba, ciocanul ala!" mai auzi si injuraturi, "ce buna-i aia!" sau cand motanul miauna de zor ca vrea afara!!! huh!

    RăspundețiȘtergere

Submit Your Blog